• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • sarahkka76

28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:

Hej flyttar in här Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
    Jätte fina inbjudningskort! Min klänning kommer också att vara svart och min tärna ha silver, hon vill inte ha lila.
  • andbeyond

28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:

Hej flyttar in här Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
    Åh! Gillar verkligen blomman, superfint :)
  • 28 Aug

Tack Ska lägga upp nytt sen när jag gjort ett mer ordentligt. Det jag gjorde fick gå fort för hade två vilda barn som ville hjälpa till

• andbeyond
    sarahkka76 skrev 2009-02-25 11:10:53 följande:
    Hahaha samma här. Man sitter och tänker, en liten stund till, en liten stund till
    Jepp, det är ju så lätt att välja det som är roligt framför det som kanske är roligt men ändå ganska jobbigt ;)
  • 28 Aug

Nån som har fina bilder på buketter i vitt alt lila eller både och?

• sarahkka76

28 Aug skrev 2009-02-25 11:46:21 följande:

Nån som har fina bilder på buketter i vitt alt lila eller både och?
    kolla i mitt galler, vet inte om det är det du är ute efter men buketterna går i lila.
  • andbeyond

Jag har lagt upp några av mina favoriter i mitt galleri också.. ljuslila-toner.

• missbilly

Det var så lite så! =)
    Ville oxå ha den, men är ute efter strl 86 jag.
    Tar gärna tips på andra näbbklänninar i vitt el lila.

burnisen skrev 2009-02-25 10:19:20 följande:
    Tack tack tack! Nu hoppas jag bara att 104 passar till den stora brudnäbben fick tom hitta skjortor till våra två näbbar SJUKR NÖJD! TACK än en gång!!
  • Soon and very soon

skulle inte alls ha lila o nu sitter jag här med lila löpare vad hände???

• missbilly

Jaså? Vad skulle du ha för färg då??
    Vart har du hittat löparna?? Pris?

Soon and very soon skrev 2009-02-25 14:47:15 följande:

skulle inte alls ha lila o nu sitter jag här med lila löpare vad hände???
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd