• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • hummle
    Diz skrev 2009-03-04 12:01:46 följande:
    Lyckönskningsträdet ja. Vi kommer att ha ett träd med bordsplaceringskorten, finns bild i mitt galleri (men vårt träd kommer att vara större). När gästerna har anlänt och fått sin plats kommer trädet att flyttas till lyckönskningshörnan. Det kommer att finnas små kort med snören fästa i ena hörnet, där kommer gästerna att kunna skriva lyckönskningar och knyta fast i grenarna på trädet. I korten kommer också att finnas plats att fästa ett polaroidkort (polaroidkamera kommer att finnas tillgängligt i fotobåset).
    tack låter fint. har dock inte sååå lång tid kvar nu att starta ett nytt projekt, bara 3 dagar nu. men annars hade jag nog nallat en del av idén o tolkat den på mitt/vårt sätt. tack för att du dela m dej iaf...
  • burnisen

Oj oj! Du får komma in å skriva en liten rad om hur du haft det och bilder uppskattas vilket du säkert redan vet!

hummle skrev 2009-03-04 12:23:23 följande:
    tack låter fint. har dock inte sååå lång tid kvar nu att starta ett nytt projekt, bara 3 dagar nu. men annars hade jag nog nallat en del av idén o tolkat den på mitt/vårt sätt. tack för att du dela m dej iaf...
  • burnisen

Har ni tänkt på bordsplaceringen än tjejer?? Ska ni använda den här på BT i så fall?? Jag sitter just nu och försöker få fram en lila färg på själva bordet, någon som har en ide?

• Diz

printscreen, klistra in i paint eller PS, färga om bordet med valfri "färgburk", spara bilden med nytt snyggt lila bord. (obs, spara inte som JPG, utan BMP eller nåt. JPG scramblar färgerna utav bara tusan...

• Taha

Hmm.. jag har upptäkt ett litet problem med bordsplaceringen på BT. Lyckades inte placera folk på kortsidorna. Eller gör jag fel?

• sarahkka76
    Twixiee skrev 2009-03-03 22:17:06 följande:
    Vilka fina rispåsar ni har inhandlat Jag har en liiten fråga, måste man ha såna? Måste det kastas något överhuvudtaget? Jag har ingen aning..
    Vi ska ha bröllopsbubblor och nej du har det du vill ha, det är er dag och ni bestämmer. Vill ni inte kasta ngt som gör ni inte det
  • sarahkka76
    Humlan66 skrev 2009-03-04 11:14:50 följande:
    det började ju bra för mig med min bestälning hos pernillasbrud.. när jag skulle ändra en färg så hade hon inte ens FÅTT min beställning . Tänk om jag inte mejlat henne då och bara gått och väntat Nää jag tror jag köper mina påsar från ebay istället
    hmmmmm inte bra alls! Som sagt hon strular för mig också. Jag har inte fått svar på min andra mail som jag skickade för flera dagar sen.
  • Taha

En liten bimbo fråga...hur funkar det med bubblorna? Vet du om de kan ge fläckar på kläderna? Är det helt vanliga såpbubblor som man köper i affären??

• burnisen

Jag tror att jag läste någonstans att det ska gå, och hur man gjorde, gå in och kolla på under rubriken under bordsplacering, kunde den hetat Info om bordsplaceringen...

Taha skrev 2009-03-04 13:40:11 följande:
    Hmm.. jag har upptäkt ett litet problem med bordsplaceringen på BT. Lyckades inte placera folk på kortsidorna. Eller gör jag fel?
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd