Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Oj oj! Du får komma in å skriva en liten rad om hur du haft det och bilder uppskattas vilket du säkert redan vet!
Har ni tänkt på bordsplaceringen än tjejer?? Ska ni använda den här på BT i så fall?? Jag sitter just nu och försöker få fram en lila färg på själva bordet, någon som har en ide?
printscreen, klistra in i paint eller PS, färga om bordet med valfri "färgburk", spara bilden med nytt snyggt lila bord. (obs, spara inte som JPG, utan BMP eller nåt. JPG scramblar färgerna utav bara tusan...
Hmm.. jag har upptäkt ett litet problem med bordsplaceringen på BT. Lyckades inte placera folk på kortsidorna. Eller gör jag fel?
En liten bimbo fråga...hur funkar det med bubblorna? Vet du om de kan ge fläckar på kläderna? Är det helt vanliga såpbubblor som man köper i affären??
De som heter bröllopsbubblor är gjorda speciellt för att inte ge fläckar på kläderan. titta på: www.brollopsbubblor.se
Jag tror att jag läste någonstans att det ska gå, och hur man gjorde, gå in och kolla på under rubriken under bordsplacering, kunde den hetat Info om bordsplaceringen...