Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
violla o burnisen : fina kort
d där handdukarna på ica maxi va d dom för 5kr st? lr vad kosta d?
Tack!
Bra fråga hummle!
ja nu e d bara 11 dagar kvar så all jakt sker helt planerat, kan inte kassta tid nån stans.
längtar t att få se min brudbukett, lila o vacker *drömmer*
oh bara 11 dagar kvar! Nervöst? Vill gärna se ALLT! sedan massa tips och ideer kanske och om vi inte "hörs" igen så önskar jag Lycka till! och se till att NJUT!
Ojoj 11 dagar kvar. Då måste du vara jätte nervös nu Själv så har jag si så där 90 dagar kvar och är redan JÄTTE nervös. haha!
OTROLIGT nervös e jag o mer kommer jag bli. men grejen e ju den att d känns sådär overkligt. stod o prova klänningen igår hos min mor (som syr den) o där o då slog d mej att JAG SKA GIFTA MEJ!!! o hjärtat började slå o jag kände fjärillar i magen o jisses...
så fort jag landat efter bröllopet kommer jag lägga ut bilder.
o här kommer jag hänga tills dagen innan, blir ett tidigt uppvak på lördagen o då tror jag inte att nerverna håller för o skriva lite
Hej!
Jag hoppas med här, har ametistlila, vitt och pärlor/spets som tema. Lite gammaldags. Min mor har som tradition att "köpa/bestämma" brudbuketten så jag hoppas hon följer mina färgval ;) (är dotter nr 3 och mina systrar hade underbara buketter..)
Men inbjudningskorten är färdiga (inte alla dock), lägger upp bild lite senare :)
Det här med att duka borden och så är ett senare kapitel, blir så mycket pengar så fort när man ska ha många bord/stolar osv.
Är några dagar kvar dock.. sisådär 179 :D
Vårat tema blir lila, vitt och silver. Däremot inte mörklila utan mer mot lavendel eller ljuslila. Söker och söker efter något fint att lägga på borden. Typ panelgardiner men det är inte lätt. Såg att det fanns en lila på IKEA men är den mörk tro??
Nu finns mina inbjudningskort i mitt galleri om ni vill ta en titt :)