• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • Michelangelo

Tjingeling! Vi ska oxå ha lila/lavender som färgtema.. Vilka andra färger har ni till? Vi funderar på brunt, vitt/naturvitt och silver till.. Vad tror ni om det?

• Pingst09

BLir nog lila i oliika toner tillsammans med vitt så såklart. Och det gröna i väkterna kommer ju med per automatik!

• melonbuske

hallå! en till med lila!!! ^^ vitt, lila, silver och grönt blir det nog här.. :)

• Anki82

Hej ansluter mig här jag med ska ha lila och guld. ljus guld klänning till mig lila tärnor, lila rosor med förgätmigej och freesia tror jag det blir o sen lila o guld dukning tror det blir guld dukar med lila löpare.

• Miss Moneypenny

Nu har vi gjort klart våra lila inbjudningskort. Måste bara hitta ett tryckeri som kan göra dem. Verkar helt omöjligt att få trycka silver. Korten är som en lila tapet med silvermönster och en vit ram i mitten med svart text. Ingen av tryckerierna jag pratat med kan trycka silver utan det får bli grått istället. Nån som har tips?

• sarahkka76

Miss Moneypenny: vi har samma problem så vi bestämde oss för att trycka texten i svart. På framsidan använder vi oss av stämplar och där använder vi silver.

• burnisen

Michelangelo! Lavender lila ni med :) Säg säg säg, har ni hittat nåt roligt att duka med?? Vi har silver och cremevitt till, passsa fint, synd ja itne kom på brunt, snyggt de med!!
    När gifter ni er?

Michelangelo skrev 2009-02-18 14:06:49 följande:
    Tjingeling! Vi ska oxå ha lila/lavender som färgtema.. Vilka andra färger har ni till? Vi funderar på brunt, vitt/naturvitt och silver till.. Vad tror ni om det?
  • Michelangelo

burnisen! Jag tror det kommer att bli snyggt med brunt till. Tänkte ha vita dukar med brun löpare (smal), lila glasstenar(små), diamanter, ljuskoppar(glas) med lila ljus, blomvaser i glas, med bruna stenar i botten o lila, vitt o grönt i blomväg.. Nåt sånt har vi funderat, inget klart ännu.. Vi gifter oss 25 juli. När gifter ni er?

• Troll1

Måste tipsa igen om de där långa transparenta gardinerna för 19:-/st på IKEA. De använde jag som löpare på presentbordet, över en vit duk och har haft på div fester hemma. Finns i lila, cerise, svart o orange. Kan ju ändras, men de har funnits ett bra tag nu.

Även faten som finns i lila, silver, guld turkos etc på indiska. Jättefina att ha ljus etc på. Ska ha dem igen på en fest hemma nu i helgen. Tänkte lägga lite snittar och glas med bubbel osv på.

• Troll1

Den ena rosen som jag hade i min bukett hette Cold water och är helt fantastisk!

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd