• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • burnisen

Va kul! Du och jag har samma färg tema jag ska i dagarna och kolla på ikeas gardin, hoppas ju på rätt färg men jag tror den är för mörk för mig såg däremot att någon sålde organza i lavender lila som löpare...men de kostar ju en del

foma09 skrev 2009-02-24 12:53:49 följande:
    Vårat tema blir lila, vitt och silver. Däremot inte mörklila utan mer mot lavendel eller ljuslila. Söker och söker efter något fint att lägga på borden. Typ panelgardiner men det är inte lätt. Såg att det fanns en lila på IKEA men är den mörk tro??
  • VINTERBRUD 090214
    Aquilia skrev 2009-02-22 22:27:54 följande:
    vinterbrud: var hittade du de lila handdukarna som du hade på toan? Vi har också köpt saker för att göra toaletterna lite tevligare men inte hittat handdukar än. Tack för hjälpen.
    Hej
    JAg hade tur och fick dom i present när jag fyllde i dec.
    Vet tyvärr inte var man kan få tag på lila handdukar annars.

Hade ju även lila pumptvål och den httade jag på City Gross två för 20kr. PERFEKT!
  • HelenaOlivia

jätte fina!! Vilket jobb du/ni lagt ner. Super fina!

andbeyond skrev 2009-02-24 13:21:11 följande:
    Nu finns mina inbjudningskort i mitt galleri om ni vill ta en titt :)
  • hummle

hittade mörklila gästhanddukar för 23 kr men kompisen har hittat för 5 kr st så jag ska kolla upp d... återkommer

jättefina kort som ni har gjort tjejer

• andbeyond
    HelenaOlivia skrev 2009-02-24 21:05:21 följande:
    jätte fina!! Vilket jobb du/ni lagt ner. Super fina!
    Åh tack :) Jag pluggar - så jag har väl en liiiten tendens att lägga mer tid på bröllopspyssel än studier. Liiten tendens alltså. Knappt märkbar. *harkel*
    Farligt det här med att planera sin egen tid.
  • 28 Aug

Hej flyttar in här
    Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.
    Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila

• burnisen

Tack tack tack! Nu hoppas jag bara att 104 passar till den stora brudnäbben fick tom hitta skjortor till våra två näbbar SJUKR NÖJD! TACK än en gång!!

missbilly skrev 2009-02-25 08:41:09 följande:
    Är det nån som letar näbbklänning i lavender lila??? Hittade en såååå söt. tyvärr fanns den inte i storleken jag letar.här finns den: linuslotta.com/se/shop/outlet/spring-summer/g...
  • burnisen

Super fina!
    28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:

Hej flyttar in här Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
  • sarahkka76
    andbeyond skrev 2009-02-24 23:00:58 följande:
    Åh tack :) Jag pluggar - så jag har väl en liiiten tendens att lägga mer tid på bröllopspyssel än studier. Liiten tendens alltså. Knappt märkbar. *harkel* Farligt det här med att planera sin egen tid.
    Hahaha samma här. Man sitter och tänker, en liten stund till, en liten stund till
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd