Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Va kul! Du och jag har samma färg tema jag ska i dagarna och kolla på ikeas gardin, hoppas ju på rätt färg men jag tror den är för mörk för mig
såg däremot att någon sålde organza i lavender lila som löpare...men de kostar ju en del
jätte fina!! Vilket jobb du/ni lagt ner. Super fina!
hittade mörklila gästhanddukar för 23 kr men kompisen har hittat för 5 kr st så jag ska kolla upp d... återkommer
jättefina kort som ni har gjort tjejer
Är det nån som letar näbbklänning i lavender lila??? Hittade en såååå söt. tyvärr fanns den inte i storleken jag letar.
här finns den: linuslotta.com/se/shop/outlet/spring-summer/girl/other/product/6722
Hej flyttar in här
Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.
Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
Tack tack tack! Nu hoppas jag bara att 104 passar till den stora brudnäbben fick tom hitta skjortor till våra två näbbar
SJUKR NÖJD! TACK än en gång!!
Super fina!
28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande: