• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • Lövnäs

Altervattnet: De var superfina. Vår dotters klänning är nästan lika lila, något ljusare. Ska nog fundera på om rispåsar kan vara något att ha...

28aug: Vad roligt att få se dekorväven. Ska till Panduro imorgon o inhandla det bl.a. o en hel del annat till bröllopet..

• sarahkka76
    altervattnet skrev 2009-03-01 14:17:24 följande:
    Nu har jag beställt rispåsar! dessa blev det www.pernillasbrudbutik.se/butik/popup_image.p...tycker dom var sååå fina ! :)
    hoppas de inte dröjer lika mkt som mina. Jag beställde organza påsar för tre veckor sen och de har fortfarande inte kommit!!
  • altervattnet
    Lövnäs skrev 2009-03-01 14:59:11 följande:
    Altervattnet: De var superfina. Vår dotters klänning är nästan lika lila, något ljusare. Ska nog fundera på om rispåsar kan vara något att ha... 28aug: Vad roligt att få se dekorväven. Ska till Panduro imorgon o inhandla det bl.a. o en hel del annat till bröllopet..
    Ja den lila färgen är sååå snygg!!!
  • altervattnet
    sarahkka76 skrev 2009-03-01 15:31:50 följande:
    hoppas de inte dröjer lika mkt som mina. Jag beställde organza påsar för tre veckor sen och de har fortfarande inte kommit!!
    *gulp* Skrev ett meddelande när jag skickade iväg min beställning och då skrev jag att hinner dom inte komma till sista mars så vill jag inte ha dom, fick svar direkt att det var inga problem....

Nu blir jag nojjig- tänk om dom inte hinner komma ?!?!
  • sarahkka76
    altervattnet skrev 2009-03-01 15:53:19 följande:
    *gulp* Skrev ett meddelande när jag skickade iväg min beställning och då skrev jag att hinner dom inte komma till sista mars så vill jag inte ha dom, fick svar direkt att det var inga problem....Nu blir jag nojjig- tänk om dom inte hinner komma ?!?!
    Ja, men då borde det inte vara några problem. det står att man ska maila om det är bråttom och att då skyndar dem på beställningen.
    Ska nog maila de också så de skyndar på sig lite.
  • 28 Aug

Står ju att de har stängt en tid?
    Nyheter 2009-03-01

Nu ä butiken öppen som vanligt igen. Samtliga ordrar som gjorts under februari månad är nu under behandling.

Står det nu så då borde de väl komma? Har för mig att hon gifte sig i februari för mailade med henne och minns jag rätt skulle de gifta sig och åka bort för frågade hur fort man hinner få skorna (skulle ev gift mig i år och var lite stressad)

• sarahkka76

Jag mailade henne igår och fick tills svar att hon hade precis kommit från sin bröllopsresa. Och att det tar max bara en vecka att få grejerna från leverantören från att hon gjort beställningen. Grejen är att beställningen gjorde hon för två veckor sen! Jaja jag sa iaf att jag måste ha dem inom två veckor.

• burnisen

Kanon sida!! Pernillas brudbutik, hittade ju jätte fina organzapåsar i lavendel till kanonpris!

• sarahkka76

Det är där jag har beställ mina för 4 veckor sen

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd