Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Nu har jag beställt rispåsar! dessa blev det www.pernillasbrudbutik.se/butik/popup_image.php
tycker dom var sååå fina ! :)
Altervattnet: De var superfina. Vår dotters klänning är nästan lika lila, något ljusare. Ska nog fundera på om rispåsar kan vara något att ha...
28aug: Vad roligt att få se dekorväven. Ska till Panduro imorgon o inhandla det bl.a. o en hel del annat till bröllopet..
Står ju att de har stängt en tid?
Nyheter 2009-03-01
Nu ä butiken öppen som vanligt igen. Samtliga ordrar som gjorts under februari månad är nu under behandling.
Står det nu så då borde de väl komma? Har för mig att hon gifte sig i februari för mailade med henne och minns jag rätt skulle de gifta sig och åka bort för frågade hur fort man hinner få skorna (skulle ev gift mig i år och var lite stressad)
Jag mailade henne igår och fick tills svar att hon hade precis kommit från sin bröllopsresa. Och att det tar max bara en vecka att få grejerna från leverantören från att hon gjort beställningen. Grejen är att beställningen gjorde hon för två veckor sen! Jaja jag sa iaf att jag måste ha dem inom två veckor.
Kanon sida!! Pernillas brudbutik, hittade ju jätte fina organzapåsar i lavendel till kanonpris!
Det är där jag har beställ mina för 4 veckor sen