Vi med lila som färgtema Ny Tråd
hej hopp en till med lila som tema :)
Lavender lila rättare sagt!
Såg ju detta inlägget nedan, och blev sååå nyfiken, vad hette blomman som var lavender lila?????
hej hopp en till med lila som tema :)
Lavender lila rättare sagt!
Såg ju detta inlägget nedan, och blev sååå nyfiken, vad hette blomman som var lavender lila?????
Ohhh tack :) va jätte fin!
Michelangelo! Lavender lila ni med :) Säg säg säg, har ni hittat nåt roligt att duka med?? Vi har silver och cremevitt till, passsa fint, synd ja itne kom på brunt, snyggt de med!!
När gifter ni er?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40141668 menade du dessa troll1??
Har du lila hemma? går den åt de ljusa eller de mörka?? svårt att se sånt på en skärm.
Har ni en mörkare lila i inbjudningarna och trycksaker då med, eller tar ni bara det i dukningen?
Antecknar: Gör fint på toaletterna ;)
Jag får nog ta mig en sväng till IKEA för att kika på färgen på dessa gardiner...av någon anledning så vill jag bara ha ljus lila, och har svårt att tänka mig in att ha andra nyanser!! Grrrr irriterande!! Vill få bort den tanken ur mitt huvud!
Snyggt!
Blev ju jagmed så sugen på att lägga ut våra inbjudningskort, så nu finns dem i vårt galleri :)
Tack
Tack!
Bra fråga hummle!
oh bara 11 dagar kvar! Nervöst? Vill gärna se ALLT! sedan massa tips och ideer kanske och om vi inte "hörs" igen så önskar jag Lycka till! och se till att NJUT!
Va kul! Du och jag har samma färg tema jag ska i dagarna och kolla på ikeas gardin, hoppas ju på rätt färg men jag tror den är för mörk för mig såg däremot att någon sålde organza i lavender lila som löpare...men de kostar ju en del
Tack tack tack! Nu hoppas jag bara att 104 passar till den stora brudnäbben fick tom hitta skjortor till våra två näbbar SJUKR NÖJD! TACK än en gång!!
Super fina!
28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:
Menade du dem från IKEA? Jag var där i torsdags, de var lite för mörka för mig men bestämde mig ändå för att köra på de, men så var de slut!!! Vad jag blev arg jag som hade bestämt mig! Grrrrr får se om de andra IKEA har kvar dem
Soon and very soon skrev 2009-03-01 11:22:25 följande:
Kanon sida!! Pernillas brudbutik, hittade ju jätte fina organzapåsar i lavendel till kanonpris!
E i desperat behov av ideer till att smycka lokalen så berätta!!
Oj oj! Du får komma in å skriva en liten rad om hur du haft det och bilder uppskattas vilket du säkert redan vet!
Har ni tänkt på bordsplaceringen än tjejer?? Ska ni använda den här på BT i så fall?? Jag sitter just nu och försöker få fram en lila färg på själva bordet, någon som har en ide?
Jag tror att jag läste någonstans att det ska gå, och hur man gjorde, gå in och kolla på under rubriken under bordsplacering, kunde den hetat Info om bordsplaceringen...