• Taha

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.

• Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd
  • Soon and very soon

jag köpte de billiga "skira" på ikea. 19:- 3 meter.ska provduka kan lägga in en bild sedan om någon vill kika in o spana.
    hade nog tänkt rosa löpare. eller svarta men insåg att det blir nog för mörkt. de rosa kommer ifrån att min klänning har rosa tyll. så lila är HELT fel, men why not. måste provduka NU!

• missbilly

Ja provduka snart så jag får se en bild!! =)
    Vet på ett ungefär hur jag ska duka men har ju inte fått tag på alla saker än!

• VINTERBRUD 090214

JAg har näbbklänningar i lila om någon är intresserad. De är i stl 104 och 122. Bara att inboka isf.

• sarahkka76

Nu har jag gjort ett inbjudningskort Äntligen färdigbestämt hur de ska se ut
    Mörklila kort som glittar i silver. Dekorpapper med silver motiv. Stämpel md silver färg. Lila trasparent papper med mörklila tryck.

• Lövnäs

Åhh, vad glad jag blir av att hitta denna tråd.
    Vi gifter oss i augusti. Har lila, guld o vitt som färgtema o har hittills känt mig ganska ensam om det, men här kanske det finns fler med samma??
    Kul att se vad alla är duktiga på att göra inbjudningskort!!

• Soon and very soon

blir inte de lila löparna, blev för mörkt med de svarta ljus jag redan har typ mååååååååånga av!

• burnisen

Menade du dem från IKEA? Jag var där i torsdags, de var lite för mörka för mig men bestämde mig ändå för att köra på de, men så var de slut!!! Vad jag blev arg jag som hade bestämt mig! Grrrrr får se om de andra IKEA har kvar dem
    Soon and very soon skrev 2009-03-01 11:22:25 följande:

blir inte de lila löparna, blev för mörkt med de svarta ljus jag redan har typ mååååååååånga av!
  • altervattnet

Någon som har beställt dekorväv från Panduro ?

www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=263808

Står inte hur tjock den är, men den värkar vara jättetunn, vilket jag önskar.
    Vill ju inte att det ska bli svårt för gästerna att ställa ner sina vinglas pga duken..

• 28 Aug
    altervattnet skrev 2009-03-01 12:23:42 följande:
    Någon som har beställt dekorväv från Panduro ?www.pandurohobby.se/pan/IboxServletStår inte hur tjock den är, men den värkar vara jättetunn, vilket jag önskar.Vill ju inte att det ska bli svårt för gästerna att ställa ner sina vinglas pga duken..
    Den har jag. Kolla mitt inbjudningskort så ser du hur tunn den är. Väldigt nätt och enkel. Vi tänkte ha det som läpare
  • altervattnet

aaa.. den är lika tunn som ett papper (typ)
    tänkte också ha det som löpare på bordet... var inne på en affär här i Luleå där jag bor, och där fanns en annan dekorväv som var jättetjock som INTE hade fungerat... men då ska jag köra på den där :)

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd