Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
pingst: haha nä jag har inte beklagat mig, just pga det du säger, då tänker ingen på det.
Kul med provdukning!! Jag måste hitta dukarna först
Hej hej. Ansluter mig till eran skara.
Kommer ha lila och guld färger i massor.
Lila tärnor, lila blommor, gulddukar, lila ljushållare.
Lila och guld inbjudningskort..
Måste nog även jag ta och börja fundera på vilka blommor jag vill ha i buketten...
Välkommen violla
Det lät som ett fint färgtema När ska ni gifta er?
25 Juli blir det av..
Känns som det är hur mycket som helst som ska fixas innan dess.. Tur att det är roligt med alla förberedelser..
Då är det inte så mkt kvar Ja, det är tur att det är kul annars hade varit påfrestande
hej hopp en till med lila som tema :)
Lavender lila rättare sagt!
Såg ju detta inlägget nedan, och blev sååå nyfiken, vad hette blomman som var lavender lila?????
Har kollat upp namnet på blomman och den heter Limonium på latin, annars kalas den för Statis. www.eps4.comlink.ne.jp/~andersen/image/dry/limonium-b.jpg
Hej!
Ni som ska ha lila rosor: någon som hittat nån fler än ocean song? Jag har även sett en rosa-lila som heter blue curiosa, som är lite lik cold water, men lite mer lila tror jag. Finns det fler?
Ohhh tack :) va jätte fin!
Finns en som heter Lilac fragance men den är nästan lika som Ocean song. Jag skulle vilja ha en mörkare lila ros men det verkar inte finnas....