Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Ok, inte rätt ställe, men billigt ändå.......
www.scandiprofit.se/Shop/Index.php
Ringde till dom... en låda på 50 st aubergine, dunilin går på 202 kr och tryck tillkommer med 1,50 kr/ servett....
Cirkus 3,50/ servett då ju.....
Meeeen... jag vill ha mörklila....
Hittar INTE den sidan jag har i min andra dator... men jag blörjar undra om d priset stämmer ??
Jag kan inte förstå varför mörklila är en så svår färg att hitta!
Ja, servetter är inte lätt att hitta för ett bra pris.
Tack för hjälpen, gick in på sidan du länkade till. Hittade tyvärr inga servetter i "vår" färg lila. Jag väntar gärna på länken i din jobbdator, har än så länge ingen brådska
Aquikia
Jag ringde dit !! Dom har fler färger än vad som ligger på nätet.
Hittade en ÄNNU billigare sida:
www.servett-prageltryck.com/
Undrar om vilken nyans på lila det är... de hade bara i lunchstorlek inte för middag eller kaffe.
Är det någon som ska ha nån slags konfetti eller bordsdekorationer i lila? Eller blir det servetter och blommor? Jag är verkligen kass på dukning och sånt och vet inte alls hur vi ska ha det. Vet bara vilka färger.
Tack för alla servett-tips! Har sparat länkarna!
Jag köpte dem i höstas. De är enfärgade (lila) och inte så dyra. Vet ej vad de hette tyvärr. Det finns nog inte så många varianter på märken av enfärgade skulle jag tro.
Tur att vi testade dem före bröllopet, annars hade jag blivit galen.
Miss Moneypenny skrev 2009-01-29 15:42:22 följande: