Inlägg från: VINTERBRUD 090214 |Visa alla inlägg
  • VINTERBRUD 090214

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Pingst09 skrev 2009-01-25 13:51:26 följande:
    Ohahaha! Min florist (pratktikplats) har tagit hem lila organza 40 cm bred åt mig. Det ska vi ha ovanpå de vita dukarna, jättesnyggt!
    Vad kostar det?
  • VINTERBRUD 090214

fick ett tips av en tjej. Om man kan tänka sig lite annorlunda dukning.
    Finns ju frukt och grönt som går i alla möjliga färger, så hon tipsade mig om aubergine som man kan blanda med en lime som då blir komplementfärger.
    Sen finns ju rödlök, kronärtskocka... Ja det finns nog mer om man börjar fundera.
    Tyckte att ideén var lite kul.

• VINTERBRUD 090214

Vi hade vårt bröllop förra helgen, hade lila som tema och jag ska snart lägga in kort.
    Men jag klippte sönder "organza-gardiner" och hade på mitten av borden. Någon som kanse är intresserad av att köpa?
    Mörklila var gardinerna.
    Sen hade vi galej ljuskoppar och vase för 5 kr på ikea som vi stoppade lila nejlika i. Allt blev super.
    Piffade även till toaletterna med lila handdukar och lila pumptvål, fick faktisk en del kommentarer om det

• VINTERBRUD 090214

Nu har jag lagt upp en bild där ni kan se hur vi dukade med lila.

• VINTERBRUD 090214
    Aquilia skrev 2009-02-22 22:27:54 följande:
    vinterbrud: var hittade du de lila handdukarna som du hade på toan? Vi har också köpt saker för att göra toaletterna lite tevligare men inte hittat handdukar än. Tack för hjälpen.
    Hej
    JAg hade tur och fick dom i present när jag fyllde i dec.
    Vet tyvärr inte var man kan få tag på lila handdukar annars.

Hade ju även lila pumptvål och den httade jag på City Gross två för 20kr. PERFEKT!
  • VINTERBRUD 090214

JAg har näbbklänningar i lila om någon är intresserad. De är i stl 104 och 122. Bara att inboka isf.

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd