Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Jag älskar lila så vi ska ha lilatema, blommor och tårta osv

• HelenaOlivia

Han får matcha med slips och servett, tror jag.
    Jag vill ha en typ cremefärgad med ett lilasidenband (brett) i midjan och så vill jag hitta fina och sköna lilaskor, kanske ballerina el nåt

• HelenaOlivia

Du kan inte tänka dig att lägga ut bilder på era inbjudningskort? Nyfiken...

Pingst09 skrev 2009-01-08 19:33:01 följande:
    Vi ska ha lila. Jag i buketten tillsammans med vit fresiaoch grönt, sambon på slips och servett (om det blir nån sån) dotterns näbbklänning blir lila och troligtvis tärnans klänning med. Inbjudningarna går i vitt och lila.... Lila kuvert med vit adresslapp m lila text på. Vita dubbla kort med två lila sammanlänkade hjärtan på, inuti står texten på ett tunt lite genomskinligt lila papper och vi binder ihop dem båda med ett smalt typ sidenband.Tårtan kommer bli vit med lila blommor på och lite gröna slingor. Servetter och placeringskort på dukningen. I övrigt vitt.Kommer inte gå på nån speciell lilaton utan det får bli lite blandat, tror det kommer bli fint.
  • HelenaOlivia

Kan inte se bilderna...

Pingst09 skrev 2009-01-08 19:49:24 följande:
    Nu ska bilden finnas där...
  • HelenaOlivia

Fiina!! Mkt bra insperation! Tack!

Pingst09 skrev 2009-01-08 20:08:05 följande:
    Men nu då.... Hade postat den för stor först så den inte kom med.
  • HelenaOlivia

Är det någon av er som ska lila skor/ballerinaskor??
    Jag letar nu efter ett par fina men förstår ju att säsången inte riktigt kommit igång men om nån hittar nåt så tipsa mig gärna.
    Kram på er fina lila-tjejer

• HelenaOlivia

oj de hade massa fina skor där Tack för tipset! Kram

Pingst09 skrev 2009-02-02 22:22:08 följande:
    Jag ska inte ha lila ballerina, men kan tipsa om en sida: www.matildasfest.dinstudio.se Där har jag beställt mina skor och man kan få dem måttbeställda och bestämma både klack-bredd/höjd och färg och form. Värt ett besök. Kostade 450:- tror jag...
  • HelenaOlivia

jätte fina!! Vilket jobb du/ni lagt ner. Super fina!

andbeyond skrev 2009-02-24 13:21:11 följande:
    Nu finns mina inbjudningskort i mitt galleri om ni vill ta en titt :)
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd