Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Men nu då.... Hade postat den för stor först så den inte kom med.
Jag hoppar med här jag oxå eftersom jag ska ha lila vitt o svart.
Har köpt tärnklänning i lila (ceris lila), ljus"koppar" till borden i lila o lila rispåsar.
Kommer ha en vit klänning, men lila i buketten.
Fiina!! Mkt bra insperation! Tack!
vi ska oxå ha lila o silver som tema med inslag av vitt!!!
min klänning e vit, m2b kommer ha lila kravatt o servett, tärnans klänning lila, näbbens klänning lila som fars slips o sönernas slippsar skall oxå vara samma som m2b:s.
buketten vit, lila m inslag av silver... (inte HELT bestämt)
dukning inte helt klar men samma färg som temat
inbjudningskorten ska göras ihelgen o så även inköp till d. men önskan e lila kort o kuvet, nån silvertråd/band samt svart text.
alles tror jag, men hakar på här iaf
Vi ska också ha lila med vitt, svart o silver. Gifter oss om en vecka. Hade en lila snöstjärna på inbjudningskorten, ommer ha lila i dukningen, lila välkomstdrink, tärnorna har lila strumpbyxor o hårdekorationer o marskalkarna har lila slipsar. Lila blommor. Sen har jag fixat lila tvålar o handdukar till badrummen. Kankse nåt mer också ,kommer inte ihåg.
Vi ska ha lila, vit och creme som färgtema!! Med olika varianter med lila!!
Inbjudningarna är klara med bakgrund i lila, pappret som är påklistrad på det lilla och med svart text är i crememetallic och så har vi band i lavendel! Kuverten är i lavendel!!
Vi kommer ha lila ballonger bland annat i dekoration!
Min tärna letar efter en lila klänning, hon hade hittat en jätte fin klänning på nätet men den finns tyvärr inte kvar än!!
Jag kommer ha en del lila blommor i buketten, en av mina närmsta vänner har fått fria händer å vet om våra färger och ska göra buketterna efter det!!!
Jag "praktiserar" på en lokal blomsteraffär där jag även kommer köpa blommorna som min syster ska binda buketten av. Föreståndaren där tycker det är jättekul att vi ska gifta oss och börjar redan nu ta hem lite olika lila blommor så jag får se lite olika... Jättesnällt tycker jag!!
pingst, det var hur snällt som helst!
någon som kan ge mig lite tips om en fin brudbukett?
Mitt tips är att googla bilder...det har jag gjort och hittat massor!