Vi med lila som färgtema Ny Tråd
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
Hej!
Såg att det tidigare fans en hel tråd för oss med lila som färgtema. Öppnar en ny eftersom den förra är stängt nu.
villesmamma: jag kan inte se ditt galleri
svartvitabruden: hej på dig här med hehe
hänger med på här. Kommer plocka in lite lila här och var. tycker mkt om färgen, men det var faktiskt min tärna som fick mig att välja in den ännu mer när hon köpte en lila klänning. Nu ska andra tärnan försöka hitta en mörklila klänning(hon som köpt har ljuslila). Jag plockar upp det med lite lila och vitt i buketten, och så ska jag ha en vit cape med lila foder.
hänger med på här. Kommer plocka in lite lila här och var. tycker mkt om färgen, men det var faktiskt min tärna som fick mig att välja in den ännu mer när hon köpte en lila klänning. Nu ska andra tärnan försöka hitta en mörklila klänning(hon som köpt har ljuslila). Jag plockar upp det med lite lila och vitt i buketten, och så ska jag ha en vit cape med lila foder.
040409: Ja, mörklila är så snyggt!
Jag var på panduro idag och valde vilket papper jag ska ha till korten. Hittade ett mörktlilla som glittrar i silver. Texten ska vara svart och så ska den dekoreras med tråd eller band i silver.
Dukningen är. svart bordsduk, mörklila löpare eller tabletter, vit porslin. Övriga dekorationer är inte bestämda än.
Vi ska ha lila. Jag i buketten tillsammans med vit fresiaoch grönt, sambon på slips och servett (om det blir nån sån) dotterns näbbklänning blir lila och troligtvis tärnans klänning med. Inbjudningarna går i vitt och lila.... Lila kuvert med vit adresslapp m lila text på. Vita dubbla kort med två lila sammanlänkade hjärtan på, inuti står texten på ett tunt lite genomskinligt lila papper och vi binder ihop dem båda med ett smalt typ sidenband.
Tårtan kommer bli vit med lila blommor på och lite gröna slingor. Servetter och placeringskort på dukningen. I övrigt vitt.
Kommer inte gå på nån speciell lilaton utan det får bli lite blandat, tror det kommer bli fint.
Du kan inte tänka dig att lägga ut bilder på era inbjudningskort? Nyfiken...
Jo, jag kan prova ta en bild och lägga ut. Har dock ingen text i dem ännu...och inte adresslapparna på kuverten.
Nu ska bilden finnas där...
här hoppar jag också in! vi kommer att ha lila och silver som temafärg, med inslag av grönt och vitt.
min klänning kommer vara ljuslila och tärnans antagligen mörklila. mannen kommer ha lila i sina kläder på nåt sätt också. har redan köpt skor som är silvriga
Kan inte se bilderna...