Inlägg från: Miss Moneypenny |Visa alla inlägg
  • Miss Moneypenny

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Åh, vi ska ha precis samma färger :) Hade tänkt binda en silvertråd runt en vit och en lila servett och hade tänkt mig en blombukett ungefär som den som jag har i galleriet.

Funkar det att blanda olika nyanser av lila tror ni? Eller blir det för mycket?

micof skrev 2009-01-25 15:57:33 följande:
    Åhh, precis vad jag behöver !! En lila tråd !! Vi ska ha svart, mörklila, vitt och en skvätt silver *s*
  • Miss Moneypenny

Ja, har också en bild på en bukett i mitt galleri med olika lila nyanser. Och lite vitt också. Funderar på att ha nåt liknande.

altervattnet skrev 2009-01-27 20:07:18 följande:
    Troll1 Jättefina, men jag skulle vilja ha med lila i mina :)
  • Miss Moneypenny

Är det någon som ska ha nån slags konfetti eller bordsdekorationer i lila? Eller blir det servetter och blommor? Jag är verkligen kass på dukning och sånt och vet inte alls hur vi ska ha det. Vet bara vilka färger.

Tack för alla servett-tips! Har sparat länkarna!

• Miss Moneypenny

Ja, vad är det för nåt? Låter fint!

• Miss Moneypenny

Nu har vi gjort klart våra lila inbjudningskort. Måste bara hitta ett tryckeri som kan göra dem. Verkar helt omöjligt att få trycka silver. Korten är som en lila tapet med silvermönster och en vit ram i mitten med svart text. Ingen av tryckerierna jag pratat med kan trycka silver utan det får bli grått istället. Nån som har tips?

• Miss Moneypenny
    burnisen skrev 2009-02-24 08:28:45 följande:
    Blev ju jagmed så sugen på att lägga ut våra inbjudningskort, så nu finns dem i vårt galleri :)
    Vad fina det de var!
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd