Inlägg från: altervattnet |Visa alla inlägg
  • altervattnet

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

vårat bröllop ska gå i lila och vitt.
    Köpte näbbklänning och "mini-frack" till sambon`s barn , 50 Euro för allt. perfekt!

• altervattnet

någon som har några snygga buketter i lila att visa så man får lite tips och ideer ?

• altervattnet

Troll1 Jättefina, men jag skulle vilja ha med lila i mina :)

• altervattnet

Har redan kollat på passionsblommans bilder men hittade ingen jag föll för..

Miss Moneypenny- Den var jättefin! :)

• altervattnet
    sarahkka76 skrev 2009-02-04 18:38:45 följande:
    Nu har jag fått servetterna men det var itne det jag förväntade mig Servetterna i sig är jätte fina men färgen överensstämmer inte riktigt med bilden. De här går mer åt det röda hållet än åt det blåa. Alltså de ser mer vinröda ut tycker jag. Så nu blir det till att lämna tillbaka dem och tyvärr måste jag betala frakten själv grrrrr.
    var köpte du dom ?
  • altervattnet

På bordet så kommer vi nog ha små enkla mini-glas med en lila ros och lite blad i, som bukett kommer jag ha en med lila rosor varvat med liljor...

• altervattnet
    sarahkka76 skrev 2009-02-05 18:08:39 följande:
    Vad ska ni ha för blommor tjejer, och i vilka färger? Jag ska ha svart klänning, vad kan passa till det? Det självklara är mörklila men blir det inte för mörkt till klänningen?
    Svart och mörklila är såååå snyggt!!!!!!!! Du kan ju "ljusa" upp buketten med kanske någon blomma i "mildare" lila ?
  • altervattnet

Någon som har beställt dekorväv från Panduro ?

www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=263808

Står inte hur tjock den är, men den värkar vara jättetunn, vilket jag önskar.
    Vill ju inte att det ska bli svårt för gästerna att ställa ner sina vinglas pga duken..

• altervattnet

aaa.. den är lika tunn som ett papper (typ)
    tänkte också ha det som löpare på bordet... var inne på en affär här i Luleå där jag bor, och där fanns en annan dekorväv som var jättetjock som INTE hade fungerat... men då ska jag köra på den där :)

• altervattnet
    Lövnäs skrev 2009-03-01 14:59:11 följande:
    Altervattnet: De var superfina. Vår dotters klänning är nästan lika lila, något ljusare. Ska nog fundera på om rispåsar kan vara något att ha... 28aug: Vad roligt att få se dekorväven. Ska till Panduro imorgon o inhandla det bl.a. o en hel del annat till bröllopet..
    Ja den lila färgen är sååå snygg!!!
  • altervattnet
    sarahkka76 skrev 2009-03-01 15:31:50 följande:
    hoppas de inte dröjer lika mkt som mina. Jag beställde organza påsar för tre veckor sen och de har fortfarande inte kommit!!
    *gulp* Skrev ett meddelande när jag skickade iväg min beställning och då skrev jag att hinner dom inte komma till sista mars så vill jag inte ha dom, fick svar direkt att det var inga problem....

Nu blir jag nojjig- tänk om dom inte hinner komma ?!?!
Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd