Inlägg från: 28 Aug |Visa alla inlägg
  • 28 Aug

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej flyttar in här
    Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.
    Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila

• 28 Aug

Tack Ska lägga upp nytt sen när jag gjort ett mer ordentligt. Det jag gjorde fick gå fort för hade två vilda barn som ville hjälpa till

• 28 Aug

Nån som har fina bilder på buketter i vitt alt lila eller både och?

• 28 Aug
    altervattnet skrev 2009-03-01 12:23:42 följande:
    Någon som har beställt dekorväv från Panduro ?www.pandurohobby.se/pan/IboxServletStår inte hur tjock den är, men den värkar vara jättetunn, vilket jag önskar.Vill ju inte att det ska bli svårt för gästerna att ställa ner sina vinglas pga duken..
    Den har jag. Kolla mitt inbjudningskort så ser du hur tunn den är. Väldigt nätt och enkel. Vi tänkte ha det som läpare
  • 28 Aug

Står ju att de har stängt en tid?
    Nyheter 2009-03-01

Nu ä butiken öppen som vanligt igen. Samtliga ordrar som gjorts under februari månad är nu under behandling.

Står det nu så då borde de väl komma? Har för mig att hon gifte sig i februari för mailade med henne och minns jag rätt skulle de gifta sig och åka bort för frågade hur fort man hinner få skorna (skulle ev gift mig i år och var lite stressad)

• 28 Aug

Lät fint men dyrt, ska nog kika på dem Tack för tipset!

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd