Inlägg från: andbeyond |Visa alla inlägg
  • andbeyond

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

Hej!

Jag hoppas med här, har ametistlila, vitt och pärlor/spets som tema. Lite gammaldags. Min mor har som tradition att "köpa/bestämma" brudbuketten så jag hoppas hon följer mina färgval ;) (är dotter nr 3 och mina systrar hade underbara buketter..)

Men inbjudningskorten är färdiga (inte alla dock), lägger upp bild lite senare :)

Det här med att duka borden och så är ett senare kapitel, blir så mycket pengar så fort när man ska ha många bord/stolar osv.

Är några dagar kvar dock.. sisådär 179 :D

• andbeyond

Nu finns mina inbjudningskort i mitt galleri om ni vill ta en titt :)

• andbeyond
    HelenaOlivia skrev 2009-02-24 21:05:21 följande:
    jätte fina!! Vilket jobb du/ni lagt ner. Super fina!
    Åh tack :) Jag pluggar - så jag har väl en liiiten tendens att lägga mer tid på bröllopspyssel än studier. Liiten tendens alltså. Knappt märkbar. *harkel*
    Farligt det här med att planera sin egen tid.
  • andbeyond

28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:

Hej flyttar in här Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
    Åh! Gillar verkligen blomman, superfint :)
  • andbeyond
    sarahkka76 skrev 2009-02-25 11:10:53 följande:
    Hahaha samma här. Man sitter och tänker, en liten stund till, en liten stund till
    Jepp, det är ju så lätt att välja det som är roligt framför det som kanske är roligt men ändå ganska jobbigt ;)
  • andbeyond

Jag har lagt upp några av mina favoriter i mitt galleri också.. ljuslila-toner.

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd