Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

altervattnet: det låter jätte fint Ja, man kanske kan ha en mör i mitten och sen ljusare runt ikring. Måste nog börja kika på blommor överhuvudtaget så jag vet vad jag kan tänka mig.

pingst09: åh tack, ska kika på dem

Servetthistorian fortsätter..... eftersom portot för att returnera dem gick på nästan hälften av kostnaden så bestämde vi för att det var lika bra att behålla dem. De är inte den lila vi var ute efter med det är lila ändå så det får lösa sig på ett annat sätt. Svart duk gör nog susen.

• sarahkka76

pingst: haha nä jag har inte beklagat mig, just pga det du säger, då tänker ingen på det.

Kul med provdukning!! Jag måste hitta dukarna först

• sarahkka76

Välkommen violla

Det lät som ett fint färgtema När ska ni gifta er?

• sarahkka76

Då är det inte så mkt kvar Ja, det är tur att det är kul annars hade varit påfrestande

• sarahkka76

Miss Moneypenny: vi har samma problem så vi bestämde oss för att trycka texten i svart. På framsidan använder vi oss av stämplar och där använder vi silver.

• sarahkka76
    violla skrev 2009-02-23 23:35:00 följande:
    Nu finns det en bild på framsidan av våra inbjudningskort i mitt galleri om någon är sugen på titta...Vi har köpt lila handdukar på ICA maxi. Riktigt fin färg.
    [/citat]
    Jätte fina inbjudningskort!
    burnisen skrev 2009-02-24 08:28:45 följande:
    [citat]
    Blev ju jagmed så sugen på att lägga ut våra inbjudningskort, så nu finns dem i vårt galleri :)
    [/citat]
    Ni hade också jätte fina inbjudningskort

Man blir sugen på att göra sina egna redan
    andbeyond skrev 2009-02-24 13:21:11 följande:
    [citat]
    Nu finns mina inbjudningskort i mitt galleri om ni vill ta en titt :)
    Jätte fina inbjudningar, det är så kul när det blir personligt.
  • sarahkka76
    andbeyond skrev 2009-02-24 23:00:58 följande:
    Åh tack :) Jag pluggar - så jag har väl en liiiten tendens att lägga mer tid på bröllopspyssel än studier. Liiten tendens alltså. Knappt märkbar. *harkel* Farligt det här med att planera sin egen tid.
    Hahaha samma här. Man sitter och tänker, en liten stund till, en liten stund till
  • sarahkka76

28 Aug skrev 2009-02-25 08:42:41 följande:

Hej flyttar in här Vi kommer ha svart lila och vitt samt silver som tema. Provgjorde kort häromdagen och finns i mitt galleri.Min klänning blir svart och med vita blommor, tärnor kommer vara lila och dekoration mm i lila
    Jätte fina inbjudningskort! Min klänning kommer också att vara svart och min tärna ha silver, hon vill inte ha lila.
  • sarahkka76

28 Aug skrev 2009-02-25 11:46:21 följande:

Nån som har fina bilder på buketter i vitt alt lila eller både och?
    kolla i mitt galler, vet inte om det är det du är ute efter men buketterna går i lila.
  • sarahkka76

Nu har jag gjort ett inbjudningskort Äntligen färdigbestämt hur de ska se ut
    Mörklila kort som glittar i silver. Dekorpapper med silver motiv. Stämpel md silver färg. Lila trasparent papper med mörklila tryck.

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd