Inlägg från: sarahkka76 |Visa alla inlägg
  • sarahkka76

Vi med lila som färgtema Ny Tråd

altervattnet skrev 2009-03-01 14:17:24 följande:
    Nu har jag beställt rispåsar! dessa blev det www.pernillasbrudbutik.se/butik/popup_image.p...tycker dom var sååå fina ! :)
    hoppas de inte dröjer lika mkt som mina. Jag beställde organza påsar för tre veckor sen och de har fortfarande inte kommit!!
  • sarahkka76
    altervattnet skrev 2009-03-01 15:53:19 följande:
    *gulp* Skrev ett meddelande när jag skickade iväg min beställning och då skrev jag att hinner dom inte komma till sista mars så vill jag inte ha dom, fick svar direkt att det var inga problem....Nu blir jag nojjig- tänk om dom inte hinner komma ?!?!
    Ja, men då borde det inte vara några problem. det står att man ska maila om det är bråttom och att då skyndar dem på beställningen.
    Ska nog maila de också så de skyndar på sig lite.
  • sarahkka76

Jag mailade henne igår och fick tills svar att hon hade precis kommit från sin bröllopsresa. Och att det tar max bara en vecka att få grejerna från leverantören från att hon gjort beställningen. Grejen är att beställningen gjorde hon för två veckor sen! Jaja jag sa iaf att jag måste ha dem inom två veckor.

• sarahkka76

Det är där jag har beställ mina för 4 veckor sen

• sarahkka76

jag köpte mina i svart och lila

• sarahkka76
    Twixiee skrev 2009-03-03 22:17:06 följande:
    Vilka fina rispåsar ni har inhandlat Jag har en liiten fråga, måste man ha såna? Måste det kastas något överhuvudtaget? Jag har ingen aning..
    Vi ska ha bröllopsbubblor och nej du har det du vill ha, det är er dag och ni bestämmer. Vill ni inte kasta ngt som gör ni inte det
  • sarahkka76
    Humlan66 skrev 2009-03-04 11:14:50 följande:
    det började ju bra för mig med min bestälning hos pernillasbrud.. när jag skulle ändra en färg så hade hon inte ens FÅTT min beställning . Tänk om jag inte mejlat henne då och bara gått och väntat Nää jag tror jag köper mina påsar från ebay istället
    hmmmmm inte bra alls! Som sagt hon strular för mig också. Jag har inte fått svar på min andra mail som jag skickade för flera dagar sen.
  • sarahkka76

Ja, det stämmer, jag kikade på dem idag.

• sarahkka76

går inte tråden ut snart? Ska vi fixa en ny?

Svar på tråden Vi med lila som färgtema Ny Tråd