Inlägg från: Sååå lurade |Visa alla inlägg
  • Sååå lurade

Ska jag ha vita eller svarta skor?

Jag vet nu att jag vill ha en vit satinklänning med svart band i midjan och kantbandet vid bysten lika dant. det blir broderier i vitt/silver över bysten. Ska beställa en kinaklänning...

Men nu är frågan. Ska jag ha svarta satinskor med lite bling. eller vita med bling eller ska jag välja vita med svart detalj + lite bling.
    Vår färger blir vitt svart och silver (ev en till när jag bestämmt vilka blommor jag vill ha...)

Tycker ni det är konstiga färger på ett vårbröllop föresten, jag tycker det är så snyggt, men hoppas det inte är så bara för att det är vinter nu...

Å snälla hjälp. Jag har kollat in skor här www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes4.html
    och man kan ju beställa nästan hur man vill... Allt från modell färg, sula och klackhöjd och inte dyrt enligt andra brudar...

• Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?
  • Sååå lurade

Neeej, vill inte ha nåt rött, är så trött på det, precis som nästa års brudar kommer att vara trött på svart

• Sååå lurade

Å vad glad jag blir när nån säger svart, är sugen på det, men det finns ju så mycket fina vita skor också....

en det skulle kunna vara superfint med svarta tåspetsar när det redan är svart i klänningen. Är det OK att ha svart sjal då också eller blir det för mycket... å vad velig jag är. Man kan ju inte beställa dubbelt av allt för att prova... eller

• Sååå lurade

Saken är den att det här vårt färgtema, svart vitt silver.
    Har varit och tittat på blommor idag och det blir nog vita blommor med grönt i... Tittade på alla färgade och hitta inget som föll mig i smaken förutom det som var vitt... Har alltid föredragit vita blommor...

Nu har jag gjort en prisförfrågan på dessa skor i svart.. Vad tycks?
    www.duosheng.cn/shangweb/xihun/A0627W-1.html

• Sååå lurade

Har gjort en prisförfrågan om en vit sjal i fuskpäls också på samma hemsida, börjar faktiskt tveka ang svart sjal... Men svarta skor blir det

• Sååå lurade

Skorna ska kosta 39.99USD + frakten 18.25USD totalt 58.24USD. Dagen kurs innebär det 473kr... Synd att dollarn gått upp så mycket. Men jag tycker fortfarande det är kanon när man kan välja färg stil och klackhöjd själv...

• Sååå lurade

Vad kul Arla79 att dina skor blev bra. Jag har precis skickat iväg min betalning nu, ska bli så spännande att få hem dem. Beställde en sjal i kritvit fuskpäls också, tot för allt 717kr...

Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?