• Sååå lurade

Ska jag ha vita eller svarta skor?

Jag vet nu att jag vill ha en vit satinklänning med svart band i midjan och kantbandet vid bysten lika dant. det blir broderier i vitt/silver över bysten. Ska beställa en kinaklänning...

Men nu är frågan. Ska jag ha svarta satinskor med lite bling. eller vita med bling eller ska jag välja vita med svart detalj + lite bling.
    Vår färger blir vitt svart och silver (ev en till när jag bestämmt vilka blommor jag vill ha...)

Tycker ni det är konstiga färger på ett vårbröllop föresten, jag tycker det är så snyggt, men hoppas det inte är så bara för att det är vinter nu...

Å snälla hjälp. Jag har kollat in skor här www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes4.html
    och man kan ju beställa nästan hur man vill... Allt från modell färg, sula och klackhöjd och inte dyrt enligt andra brudar...

• Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?
  • Sååå lurade

Neeej, vill inte ha nåt rött, är så trött på det, precis som nästa års brudar kommer att vara trött på svart

• MulleNuh

Jag hade kört på svarta! Snyggt! Och lättare att hitta i butik också!
    Sååå lurade skrev 2008-12-07 21:48:06 följande:

Neeej, vill inte ha nåt rött, är så trött på det, precis som nästa års brudar kommer att vara trött på svart
  • Sååå lurade

Å vad glad jag blir när nån säger svart, är sugen på det, men det finns ju så mycket fina vita skor också....

en det skulle kunna vara superfint med svarta tåspetsar när det redan är svart i klänningen. Är det OK att ha svart sjal då också eller blir det för mycket... å vad velig jag är. Man kan ju inte beställa dubbelt av allt för att prova... eller

• MulleNuh

Hmm ja svart sjal blir lite för mycket tycker jag!!

Sååå lurade skrev 2008-12-07 22:02:39 följande:

Å vad glad jag blir när nån säger svart, är sugen på det, men det finns ju så mycket fina vita skor också....en det skulle kunna vara superfint med svarta tåspetsar när det redan är svart i klänningen. Är det OK att ha svart sjal då också eller blir det för mycket... å vad velig jag är. Man kan ju inte beställa dubbelt av allt för att prova... eller
  • jojoånick09

jag är en hejar på att matcha färger skulle gå på de svarta med bling på skorna.. det blir annars för mkt vitt..

• Emmas syster

svarta med bling tror jag skulle vara jätteläckert

skulle bli fina bilder oxå

• Miss Biii

vita med svart spets över, svårt att förklara men du förstår säkert, jag tycker det är superläckert!!

• lillabruden

har sett såna med guld i botten på en butik i Burlövs Center...finns kanske lite olika att välja på såhär innan nyår

Miss Biii skrev 2008-12-08 08:48:55 följande:

vita med svart spets över, svårt att förklara men du förstår säkert, jag tycker det är superläckert!!
Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?