• Sååå lurade

Ska jag ha vita eller svarta skor?

Jag vet nu att jag vill ha en vit satinklänning med svart band i midjan och kantbandet vid bysten lika dant. det blir broderier i vitt/silver över bysten. Ska beställa en kinaklänning...

Men nu är frågan. Ska jag ha svarta satinskor med lite bling. eller vita med bling eller ska jag välja vita med svart detalj + lite bling.
    Vår färger blir vitt svart och silver (ev en till när jag bestämmt vilka blommor jag vill ha...)

Tycker ni det är konstiga färger på ett vårbröllop föresten, jag tycker det är så snyggt, men hoppas det inte är så bara för att det är vinter nu...

Å snälla hjälp. Jag har kollat in skor här www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes4.html
    och man kan ju beställa nästan hur man vill... Allt från modell färg, sula och klackhöjd och inte dyrt enligt andra brudar...

• Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?
  • Miss Biii
    lillabruden skrev 2008-12-08 09:16:47 följande:
    har sett såna med guld i botten på en butik i Burlövs Center...finns kanske lite olika att välja på såhär innan nyår
    Låter oxå snyggt!
  • Miss Biii

åhh va mkt fint, jag vet en som ska shoppa när man återvänder till Sverige...

• Igia

Håller med om att svarta med bling blir finast.

• Fenixx

jag tycker också svarta med bling låter riktigt fint.

angående färgtema och årstid så tycker jag man ska köra på det man själv gillar.

• 090208

Men vill du inte ha nat med lite farg da??? En sjal med matchande skor? Blatt, gront, eller whatever som ar foljer fargtemat...

• Sååå lurade

Saken är den att det här vårt färgtema, svart vitt silver.
    Har varit och tittat på blommor idag och det blir nog vita blommor med grönt i... Tittade på alla färgade och hitta inget som föll mig i smaken förutom det som var vitt... Har alltid föredragit vita blommor...

Nu har jag gjort en prisförfrågan på dessa skor i svart.. Vad tycks?
    www.duosheng.cn/shangweb/xihun/A0627W-1.html

• Sååå lurade

Har gjort en prisförfrågan om en vit sjal i fuskpäls också på samma hemsida, börjar faktiskt tveka ang svart sjal... Men svarta skor blir det

• Hemlig2009

Jag såg en annons i Bröllopsmagasinet nr 22 (förra?) där bruden har svarta skor. s. 160! Så kan du se hur det ser ut, hon har också svarta detaljer i klänningen.

Vår fotografs annons by the way.

Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?