• Sååå lurade

Ska jag ha vita eller svarta skor?

Jag vet nu att jag vill ha en vit satinklänning med svart band i midjan och kantbandet vid bysten lika dant. det blir broderier i vitt/silver över bysten. Ska beställa en kinaklänning...

Men nu är frågan. Ska jag ha svarta satinskor med lite bling. eller vita med bling eller ska jag välja vita med svart detalj + lite bling.
    Vår färger blir vitt svart och silver (ev en till när jag bestämmt vilka blommor jag vill ha...)

Tycker ni det är konstiga färger på ett vårbröllop föresten, jag tycker det är så snyggt, men hoppas det inte är så bara för att det är vinter nu...

Å snälla hjälp. Jag har kollat in skor här www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes4.html
    och man kan ju beställa nästan hur man vill... Allt från modell färg, sula och klackhöjd och inte dyrt enligt andra brudar...

• Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?
  • Arla79

Sååå lurade: hur mycket kommer skorna kosta? Med frakt och allt.

• Sååå lurade

Skorna ska kosta 39.99USD + frakten 18.25USD totalt 58.24USD. Dagen kurs innebär det 473kr... Synd att dollarn gått upp så mycket. Men jag tycker fortfarande det är kanon när man kan välja färg stil och klackhöjd själv...

• Arla79

Jag har fått hem mina skor från www.pernillasbrudbutik.se idag och där är det samma märke (melody) och man kan välja färg och klackhöjd. Man får dessutom mäta foten både på längden och omkretsen då det finns 2 bredder att välja på.

Mina sitter helt perfekt, brukar ha 37 men efter måttena jag mailade in blev det 37,5.

• Sååå lurade

Vad kul Arla79 att dina skor blev bra. Jag har precis skickat iväg min betalning nu, ska bli så spännande att få hem dem. Beställde en sjal i kritvit fuskpäls också, tot för allt 717kr...

• Igia

Vad fick du ge för dina skor?

Arla79 skrev 2008-12-09 17:23:23 följande:
    Jag har fått hem mina skor från www.pernillasbrudbutik.se idag och där är det samma märke (melody) och man kan välja färg och klackhöjd. Man får dessutom mäta foten både på längden och omkretsen då det finns 2 bredder att välja på. Mina sitter helt perfekt, brukar ha 37 men efter måttena jag mailade in blev det 37,5.
  • Arla79

545 kr för skorna och 55 kr i frakt.

Igia skrev 2008-12-17 22:53:05 följande:
    Vad fick du ge för dina skor?
  • Igia

Tack. Var in på hemsidan så fick man ju se vad de kostade... Lite snabb ibland. Men tack för ditt svar.
    Hur visste du hur du skulle mäta foten för rätt storlek? Hittar inget om det på hemsidan, men jag kanske är lite blind...

• Arla79

Jag mailade lite med Pernilla innan jag beställde för jag var lite osäker på klackhöjden, och då fick jag ett mail med beskrivning hur jag skulle mäta. De måttena skrev jag sen i meddelanderutan när jag beställde.

Igia skrev 2008-12-17 23:16:47 följande:
    Tack. Var in på hemsidan så fick man ju se vad de kostade... Lite snabb ibland. Men tack för ditt svar.Hur visste du hur du skulle mäta foten för rätt storlek? Hittar inget om det på hemsidan, men jag kanske är lite blind...
  • Igia

Ok, skickar iväg ett mail till henne då. Tack!

• Arla79

Vilka har du tänkt att beställa?

Igia skrev 2008-12-17 23:23:02 följande:
    Ok, skickar iväg ett mail till henne då. Tack!
  • Igia

Gabriella i blått. Vilka har du beställt?

• Arla79

Charlotte i ivory.

Igia skrev 2008-12-17 23:29:57 följande:
    Gabriella i blått. Vilka har du beställt?
Svar på tråden Ska jag ha vita eller svarta skor?