Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

Alternativa bröllop

här blir det borgerligt, medeltid och lantligt

kan skriva om vårt för de som kommer nya. har nog skrivit i den gamla tråden.
    vi kommer iaf att ha utomhusvigsel med utsikt över gröna kullar och skog och sen middag och fest i en upprustad smedja med långbänkar och linneklätt tak. vi kommer att vara medeltidsklädda och även så personalen. gästerna kommer vi att önska att de följer temat så långt de vill, men inte kräva.

• mysifer

Fenixx: ert kommer ju att bli årets häftigaste bröllop med riddarspel och allt

• mysifer

låter hur mysigt som helst!

Maria2009 skrev 2008-12-11 16:10:31 följande:
    Här passar jag ju in! Vi gifter oss i mitten av februari ute på ett berg här i stan, på kvällen. Det blir täckbyxor, pälsmössa, facklor, varm choklad, korvgrillning och UFO-ballonger! Och det kanske bästa av allt är att vi har fått tag på en vigselförrättare som är lika entuastiska som vi...
  • mysifer

jag ska ha fläta med blommor i och lockar men jag tror jag fixar hos frissa för jag kommer nog att behöva löshår för längdens skull och man vill ju att det ska hålla hela dagen och ändå se lagom slarvigt ut

• mysifer

man brukar nog kunna köpa det där men kanske att man får säga till innan så att de har hemma rätt färg osv. men jag tror att man lika gärna kan köpa själv.

Svar på tråden Alternativa bröllop