Inlägg från: Esonda |Visa alla inlägg
  • Esonda

Alternativa bröllop

Vill med gifta mig!! Vi ahr faktiskt disskuterat detta och det kommer bli alternativ, men tills dagen är inne för planering så hänger jag här haha :D

Vi ska ha Gothiskt tema.. :D wii jag vet redan hur kläningen ska se ut och hur vigslen kommer se ut och allt :) men eftersom ajg inte får planera på riktigt tills han friar (vilket han har sagt att han vill) så kan man ju tita vidare på fler idéer :D

• Esonda

wow.. sjunga på alviska vad häftigt.. sådant bröllop hade jag mer än gära gått på

• Esonda

gud så roligt.. själv ska jag ju ha gothiskt när det nu blir :P kan man då ha det temat på själva kläderna då?

• Esonda

Det finns ju många olika sortes Gothiskt... det fins ju dom som söker extremt mycket uppmärksamhet, och dom är oftast dom som klär sig med bondage byxedr och liknande. DOm flesta klär sig faktiskt skitsnygt. Men som sagt jag är mer vanlig.. mycket svart dock :P

• Esonda

MulleNhu: Nej jag känner mig absolut inte dissad Jag förstår att du inte valde henne som tärna, många kan känna att det är oanständigt och samtidigt är det en fas man går igenom.. själv var jag också rätt extreme i tonåren. ^^

Nu förstår man dock att man kan ha sin klädstil utan att vara extreme, och ändå stilren.. Men jag kan ju lugnt säga att min framtida bröllopsklänning kommer vara Extreme!!!

• Esonda

ja jag bara väntar på att han friar så är klänningen det första jag ska tänka på. Kommer nog ta tid och göra eftersom jag är så petig.. Svart/röd med djup urigninng i ryggen så mina vingar syns.. rätt vid kjol med lite släp och utan armar lite korsett liknande där fram.. ååh vad jag längtar.. sk nog skissa på den lite nu när ajg har så mycket tid.. ^^ Kan ju ta kort på klänningen när jag är färdig och lägga på mitt galleri så ser man iaf på ett ungefär hur den kommer se ut..! ^^

• Esonda

på ett berg vad mysigt :) och varm choklad! hihi

• Esonda

Nu ligger det en skiss på mitt galler på ett ungefär hur jag tänkt min brudklänning.. Obsarvera att jag är inte bra på att måla kläder och absolut inte brudklänningar men det var iaf på ett ungefär.. kommer bli 10000 gånger snyggare i verklighetet :)

• Esonda

tack så mycket Fenixx Borde rita bättre eftersom jag gick mode o design.. men men,. haha :)

• Esonda

Hur ska du ha det då Fenixx?? jag tror jag ahr missat nått.. :S
    Får se hur många som kommer på vårat haha XD Ena fastern kommer sitta och hålla ett kors eller nått :P

• Esonda

ja men vad mysigt ^^

Skulle vilja gå på sånt bröllop faktiskt, få klä UPP mig lite extra... sånt är skojj :)

• Esonda

du kan ju alltid göra ett själv, det finns ju så mycket nu. och jag kan lova dig att det blir billigare

• Esonda

Grattis!! Wow dom var riktigt fina dom kronerna :)

• Esonda

vad var det för gothisk klänning? *nyfiken* Har du bild?? :)

• Esonda

Men det måste väl vara helt okey, att man har köpt en klänning och sen syr in den om den inte passar.. eller? :S

sarahkka76: Wow helt underbar klänning :0

• Esonda

ojsan här har det skrivits mycket... Har vatt på 3 bröllop det senaste året, endast ett av dom grät jag på resten somnade... (fast inte när de sa ja till varann) Det är vackert tycker jag med men då med präster som inte pratar som en sengångare haha.. :P

Svar på tråden Alternativa bröllop