Alternativa bröllop
Oj vilken fin klänning!
Oj vilken fin klänning!
*den kreativa delan av min hjärna börjar surra...*
Överhuvudtaget; så HIMLA roligt det skulle vara att bara gå loss totalt och specialdesigna buketter exakt efter alla teman och tankar, färger och varianter som förekommer!
Det går ju att göra så mycket häftigt!
(priblemet med det designandet är ju att det är lite mer jobb=arbetskostnad än de flesta verkar ha tänkt sig när man tänker blombudget,. men ser man det som en helhet, med klänning, frisyr och blomsterbukett/smycke, så kan det ju vara värt det som en helhetskostnad)
Nä, jag vet, det är det kortlivade som får många att känna "onödigt"-faast jag kan tycka att det finns en viss charm i det med.
iallafall...kål?, hihi, jaa kanske tänker du på Ranunkel eller? det finns ju prydnadskål på snitt också...Grön/vit
Har du kikat på blomsorterna i mitt galleri? där kan du peka på bilderna och se lite olika namn och sorter.
Hoppsan! De var ju ..kreativa får jag ju säga! Verkligt alternativa och ganska eviga.
Det ÄR kål! Prydnadskål! de är jättefina!
Höstblomma.
De skulle vara balla att plocka in som blickfång i en bukett, kombinerade med andra blommor i en riktigt färgstark bukett.
tycker det behövs till en så speciell klänning.
Sv¨rt, men det går för en dag...
hihi, jag kan inte hjälpa det fjosok, när bilden är liten ser den ut som en liten apa...ditt bergatroll menar jag.
Jag nämnde i ett samtal med en kollega en pojke som älskar sina små krukväxter(och tvingar mamman att ha en frodig balkong), sitt akvarium och att lära sig om fåglar.
Då sa min kollega:"men hallååå, tycker inte mamman att det är lite varning på det??? jag menar...."
Jag blev HELT ställd och fick för en gångs skull inte ur mig mer än ett "-VA???"
För jag hade inte väntat mig alls den typenav kommentarer från just henne. Efteråt blev jag ledsen. Det är en trång värld att leva i om man inte kan få gilla blommor, fåglar och sitt akvarium lika väl som att spela fotboll.
Och vaddå varning förresten? För vaddå? Det enda som bekymarar mig som mamma om det skulle visa sig att min son är gay, är att han antagligen skull e få lida en del och att det faktiskt innebär fara för liv och lem många gånger. det skulle smärta. annars spelar det väl för tusan ingen roll!
*vi vill se alla bilder, vi vill se...*
Vad fina ni var och verkar ha det jätteroligt!
DET tror jag att det är fler som skulle skriva under på...
Får jag fråga hurdan klädsel ni kommer att ha?
Jasmina E skrev 2009-01-14 16:50:28 följande:
Det låter väldigt vackert!
Jasmina E skrev 2009-01-14 19:15:02 följande:
Fråga 2: äÄr det inte så att man ska vara barfota i Moskén? Eller har jag missuppfattat det?
(Hursomhelst måste du ju såklart ha skor resten av dagen, men jag bara undrade)
Jasmina E skrev 2009-01-14 19:56:25 följande:
Nä, det var så jag trodde... Skor kan vara knepigt faktiskt...
De har ju börjat göra väldans piffiga gummistövlar nuförtiden, kan de inte göra en brudvariant!
Jasmina E skrev 2009-01-14 21:59:29 följande:
Jag måste säga att jag tror åsikterna om kläder är större bland andra tjejer, än vad de är från kyrkans sida. Klart man kanske väntar ig ngt mått av "anständighet", men jag tror det ska MYCKET till innan ngn skulle säga något.
Ja, sådana där som går upp på låret, och så snörning hela vägen, med sidenband överst och 20 cm stilettklack!
Grattis! vad kul!