Alternativa bröllop
Ååå jag vill ha roliga tips!
Ååå jag vill ha roliga tips!
haha åå kan du inte bjuda mig?!?! Låter ju så roligt!
haha!!
haha min pappas sambos dotter klär sig gothiskt! Vi brukar säga att hon tar på sig kläder som har öron!
njaeee vad har hon på sig?! Kan inte ens förklara!! Men alla tonåringar måste få gå igenom dessa faser! Det svänger snabbt! För 6 månader sen var hon en helylletjej som bara tänkte på hästar. Nu är hon kolsvart i ansiktet och har som sagt kläder med öron..
Nancy Drew skrev 2008-12-11 10:57:57 följande:
haha jaa det finns väldigt mycket olika stiler! Menade inte att "dissa" dig och ditt klädval!! Hoppas du inte tog det så!!
Men det var ett av mina argument till varför jag inte valde henne som brudtärna! Jag vill inte riskera att hon kommer till vigseln i ett raffsset!
Joo jag hade nog alla stilar man kunde ha! Först var jag "grov" hiphopare. Sen blev jag "vuxen" med kavaj och klackskor. Veckan efter kom jag i rakat huvud och skinnrock med tjocka piercingringar lite här och var.
Ohh dom hade ju grymt fina hårsaker där!!! Fanns ju mycket för runt 30 dollar me..
Nancy Drew skrev 2008-12-16 22:26:22 följande:
oj! Ja 2 dm är ju inte direkt lite..
Att dom kunde göra så fel! Vart köpte du din ifrån??
haha ok lite önsketänkande!
Kan man inte bara köpa ett blomkålshuvud och sticka in en pinne i den så man har något att hålla i? Billigt som satan! Och så kan man spraya på lite fin färg!
snacka om coolt.. Ja en drömvärld!!
Varför inte? Tänk att kunna byta "skepnad" för att göra saker och ting bättre?! Vore ju hur kul som helst!
Då hade jag (iaf för EN dag) bytt så jag hade stora tuttar! Bara för att få känna hur det känns!
SEN hade jag gjort ändringar som räddat världen!!
usch!
Ja det är ju inte sådant man tänker på direkt när man spolar i toan.
Jaa undrar vad grisgödsel har med saken att göra!?
haha..
Jo skulle va kul att vara en annan för en dag..
Den enda grisen i vår "by" är väl jag gissar jag på..
hahaha... Ohh jisses..