Inlägg från: lillP |Visa alla inlägg
  • lillP

Alternativa bröllop

Hejhej! Vet inte om jag passar in här, men gör ett försök

Vi gifter oss om 2(!)dgr i gammal klostermiljö. Mina kläder är det 1700-talslook på, men med trumpetärmar. Får jag var med här?

• lillP

Vad snälla ni är
    Klart ni får se bilder, vill ju visa upp mig så mkt jag kan.. haha

Fenixx skrev 2008-12-25 16:31:52 följande:
    åhh det är ju snart, så fint där. du får gärna vara med här, enda kravet är att vi får se bilder sen.
  • lillP

Har inte fått så många bilder än, men nu finns iaf två bilder upplagda i bildgalleriet

Fenixx skrev 2008-12-25 16:31:52 följande:
    åhh det är ju snart, så fint där. du får gärna vara med här, enda kravet är att vi får se bilder sen.
  • lillP

Tack så mycket! Är verkligen nöjd med klänningen, värd varenda krona! Kan verkligen rekommendera att sy upp klänningen

Cltsp skrev 2008-12-29 19:09:13 följande:
    LillP: Vilken fantastiskt fin klänning du hade på ditt bröllop! (för jag antar att det var er bilderna föreställde).
    [/citat]
    Fenixx skrev 2008-12-29 20:52:21 följande:
    [citat]
    lillP>> så fina ni var!! jättefin klänning, gillar dina ärmar med det röda. ska själv ha lite finare glansigare tyg i inneärmarna.
  • lillP

Den är verkligen jättefin! Vad ska du ha för klänning?

Nancy Drew skrev 2008-12-29 22:46:19 följande:

Är man händig så... Just nu är jag HELT inne på hårprydnader. Jag är SÅ kär i denna: www.caradandesigns.com/starflower_copy(1).htm men är rädd att den blir för stor till min enkla klänning.
  • lillP

Vilken härlig färg på klänningen! Jag tror inte att blomman är för gulvit, tror det blir fint med den till. Blir lite hallon och grädde i färgerna

Nancy Drew skrev 2008-12-29 23:15:01 följande:

En knälång, rosa. Jag aktiverar galleriet... Jag funderar också på om den är för gul-vit för klänningen.
  • lillP

Vi hade en borgerlig vigsel som varade i ca 15-20minuter. Alla gäster var väldigt tacksamma efteråt att ceremonin hade varit så kort, och utan "dravel". Är man inte troende så är en borgerlig vigsel att rekommendera

• lillP

Ja, visa oss!

Fenixx skrev 2009-01-01 21:38:48 följande:
    vad är det för ny klänning du hittat nancy drem?
  • lillP

Vilken läcker klänning!

rottizz1 skrev 2009-01-06 16:16:37 följande:
    Vi hade lite rocktema på vårt bröllop. Jag hade tänkt ha svart klänning men det blev en vinröd med svarta handskar, skor osv...Blommorna var vinröda med svarta band. Mannen var så klart svart och tärnorna likaså. Gick in i kyrkan till Phantom of the opera. Dukning gick i svart, vinrött o silver. Hade lite roliga grejer som karaoke osv på festen. Var väldigt kul!
Svar på tråden Alternativa bröllop