Inlägg från: Fjosok |Visa alla inlägg
  • Fjosok

Alternativa bröllop

Sitter och ritar tygblommor själv...

svårt att sätta levande blommor på en klänning

• Fjosok

Förstår dig. Inte lätt att vara udda, I know the feeling...

Vi lever i en vörld där ALLA ska följa samma mönster, gärna se på stan ifrån sitt fönster och om man vill något annan spricker det som en ballong för många.

Citerade lite Gessle där ...hehe.

Men tanken är allvarlig, varför får man inte vara annorlunda?

• Fjosok

Nämner sällan mina klänningar högt, för mig är det tvärtom. Många tror att mina marängkreationer bygger på att jag är både bög och trans. Hade jag varit det så hade jag sagt det rätt ut, men nu är jag inte det för fem öre utan en vanlig tråkhetro.

Rätt intressant att en man som är intresserad av konstnärligt jobb med textilier direkt är gay. Är Svenne Trähatt och Barbro Bingolotto så insnöade som dom tror att en sexuell läggning sitter i ett intresse...

• Fjosok

Men nog vore det samtidigt tråkigt om det bland människorna inte fanns två motpoler utan att alla var en och samma.

tycker jag iaf, men jag gilalr ju er tjejer. Även om ni inte gillar mig

• Fjosok

Nja, låter inte som en drömvärld för mig

Men visst ... tanken är god :)

• Fjosok

Sötningsmedel till läsk vet jag har varit et problem också. Som inte bryts ner utan som mnan spelar direkt ut i naturen, huvva.

Annars tycker jag att jag ahr det bra. Men klart, för En dag skulle jag gärna vilja gå från mitt fula jag och vara riktigt vacker och se hur folk på stan reagerade.

Sen bli mitt vanliga jag igen

• Fjosok

jag trodde grisar åt skulor, jaja

kanske inte i ett modernt jordbruk ...

• Fjosok

ja, matrester och vatten ihopblandat

• Fjosok

Tänkte mest på dom som hade grisar hemma i byn

Men men, som sagt, är stadsbo sen länge nu och mina kunskaper om jordbruk är inte bara noll. Dom är minus två

Men tillbaka till tpoic, från grisstian till alternativa bröllop

• Fjosok

Tänkte mest på dom som hade grisar hemma i byn

Men men, som sagt, är stadsbo sen länge nu och mina kunskaper om jordbruk är inte bara noll. Dom är minus två

Men tillbaka till tpoic, från grisstian till alternativa bröllop

Svar på tråden Alternativa bröllop