Inlägg från: LasseLillan |Visa alla inlägg
  • LasseLillan

Alternativa bröllop

Hej hallå där!
    Blev glad när jag hittade den här tråden för jag har saknat något sådant.
    Alternativt bröllop ska vi också ha, liten touch av Shakespeares "En midsommarnattsdröm".
    Vi kommer viga oss borgeligt tidigt på morgonen, (den här delen är inte den viktiga för oss) och sedan ska vi ha en egenkomponerad vigselceremoni på eftermiddagen.
    Läste här ovan om outfit... Jag skickar efter min klänning från London, det är ingen bröllopsklänning utan en lite finare halterneck, tyget är vitt i botten med stora fjärilar i de färger vi ska ha... den är sååå fin. Den kommer att gå på under tusenlappen. Skor ska jag inte ha några, älskar nämligen att gå barfota.
    Gott nytt så här i efterskott förresten!
    Kram/Lillan

• LasseLillan
    Fenixx skrev 2009-01-02 09:12:34 följande:
    lasselillan>> ja om du har läst lite i tråden så har du nog förstått att vi är lite galna i bilder, så du får gärna visa bild på din klänning sen. hur har ni tänkt med den egenkomponerade vigseln? vart ska den ske?
    Jo, jag har läst lite så här kommer bild på klänningen: www.sexyher.co.uk/uploaded_files/product/42-big1.jpg
    Ceremonin ska ske på Gotland (jag kommer därifrån) i trädgården vid ett hus som heter Muramaris... fast vi har haft problem med att få tag i hon som äger stället, hoppas det löser sig snart.
    Jag och min blivande ska till Gotland nästa vecka och prata med hon som ska hålla i ceremonin, vi ska alltså ännu skriva ner den men vi har våra stolpar färdiga iaf.
    Jag började min andliga alternativa tro med att invigas till häxa, sedan blev det något helt annat av min tro... men det hör kanske inte riktigt hit...?
    I Livets Tjänst
    Lillan
Svar på tråden Alternativa bröllop