Alternativa bröllop
Hejsan, får man tränga sig in här hos er andra?
Jag ska nog ha ett alternativt bröllop kan man kanske säga.
Enkel, intim vigsel i moskén är inplanerad under våren
Tyvärr ingen grön klänning dock
Hejsan, får man tränga sig in här hos er andra?
Jag ska nog ha ett alternativt bröllop kan man kanske säga.
Enkel, intim vigsel i moskén är inplanerad under våren
Tyvärr ingen grön klänning dock
Mannen min kommer att ha samma typ av bröllopsklädsel som "alla andra", typ kostym och skjorta.
Jag kommer inte att segla in i någon urringning eller nåt eftersom det är moskén vi talar om. Men jag har inte riktigt bestämt vad jag vill ha.
Lutar lite åt en enkel vit långklänning (jag gillar när det är lite 20 tals känsla) och en liten jacka eller fin kort, figursydd cardigan som måste glittra lite och vara väldigt vacker.
Sen blir det nog dagen till ära en väldigt fin brudslöja som jag hittade via en länk här på BT.
Det enda jag inte vet hur jag ska lösa är skorna eftersom vigseln nog blir under senvintern eller början på våren.
Klurigt detta
Tack! Hoppas det löser sig med dojorna bara
Låter toppen tycker jag, litetbröllop09. Jag är inte heller så mycket för stora flådiga bröllop (men så får man väl inte säga här på BT!!!)
Det är nog däremot lite iffy, ganska ovanligt iaf. Men klänningen var fin så med rätt tillbehör y not?
Go for it, go crazy Det är din dag, tror inte det finns några "kyrkoregler" heller, men man kan ju alltid kolla med prällen för säkerhets skull
Skriver under på det Har t.o.m sett en brud som hade urringning där tygkanten endast preciiiis täckte bröstvårtan. Allt annat skvamp omkring hur som helst (inte för att jag är pryd eller nåt men det var sanslöst)
Så man kan nog säga att en svart klänning inte lär vara så himla kontroversiellt ändå.