Alternativa bröllop
Ja jag ska ju ha 50's tema =P
Blir bara rätt musik hela dagen
Kul att höra om folk som inte följer strömmen utan sitt intresse/hjärtan/stil
Ja jag ska ju ha 50's tema =P
Blir bara rätt musik hela dagen
Kul att höra om folk som inte följer strömmen utan sitt intresse/hjärtan/stil
vi har också inbjudan till rätt klädsel, men även "valfritt" så att ingen ska känna sig tvingad.
Men många av våra gäster är också 50's fantaster så det är inget konstigt att vi har vårat tema
man chansar och hoppas på det bästa ofta så finns det ju måttabeller, men man kan ju inte vara helt säker.
Min blev helt galen och jag måste sy in den minst 2 dm i bröstet.
jag köpte min från vivienofholloway.com , men det var lite mitt fel då jag mätte lite fel tror jag. men sen är de anpassade för lite större byst än vad jag har
jag fick hem min underkjol idag =p Den är så fin och jag har testat hela outfiten, och jag kände mig såå fiiin
vi kommer att följa temat, helt och fullt. vi gillar ju inte ens ny musik, så vi tar fina 50's låtar vi gillar.
rockabillybröllop Det är ju det bästa
Vilka ska ni ha?
glamourkitten; vart letar ni VF? vilken kommun bor i i /gifter ni er i?
www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3219206.html
Du är välkommen in hit också rockabilly bröllop!
Låtar vi ska ha är;
Ingång - The Clovers Love love love
Under vigseln - Stand by me (Ben E King)
Utgång - Elvis - As long as I have you
Sen våran bröllopsdans, som blir en vanlig tryckare, The Platters Only you
våran är politiker och intresserad
Fast det är då i Ale kommun.
Har ni verkligen frågat alla..? Ibland så hittar man på dem! Men jag vet att de kan vara svåra...
ja jag ska försöka att lägga upp den, har så mycket data trassel just nu, men blir ny dator till v3ckan om jag inte lyckas nu..
här har det inte hänt mycket alls, vi kollat in festlokalen igen.. det är allt
jo den har vart bokad i ett år men vi bara tittade på bord, glas o.s.v..
jag har köpt saker flera ggr från england, och det är bara vanlig frakt.. ingen tull. Iaf inte vad jag fått erfara, däremor dyyrt från usa.
Jättehärig lokal fenixx!!!!
nä, även om de bedrar lite så verkar det toppen! Urmysigt!
Jag har bokat frissan idag och jag hoppas de kan förstå hur jag vill ha mitt hår..
Hur har ni andra tänkt som ska ha udda tema, ska ni göra nåt annorlunda med håret? Ska ni till frissa eller fixar ni det själva?
ja jag vet inte exakt än, men något liknande;'
lh3.ggpht.com/_XMAwPgOouzI/RWjcsAyOABI/AAAAAAAAABY/uv-bEZ06_ok/wilde28.jpg
sen har jag bilder i galleriet också...
tack, ja jag hoppas på attd et blir fint =P Jag har bett alla att fota MYCKET så jag hoppas på att få in fina bilder. men vi ska ha fotograf också, men de bilderna kan ju ta ett tag att få, jag vill ju se bilder direkt =p haha
ja man får spana i folks kameror, blir det inte bra får de radera
ja jag undrar, brukar man få löshår hos frissan eller fixar man det själv?