Inlägg från: JustMeAndMyLove |Visa alla inlägg
  • JustMeAndMyLove

Alternativa bröllop

Haha, jo jo men kan inte motpolerna vara personligheter istället? Och klart att utseede spelar en roll när det gäller attraktion men bara man kunde spola bort hetronormen oh alla stämplar.

Fiskar tex. många sorter byter helt enkelt kön för att gynna tillväxten rent biologiskt. Finns inget bestämt manligt kvinnligt, inte äns biologiskt! Tänk vilken drömmvärld :)

Fjosok skrev 2008-12-20 21:33:41 följande:
    Men nog vore det samtidigt tråkigt om det bland människorna inte fanns två motpoler utan att alla var en och samma.tycker jag iaf, men jag gilalr ju er tjejer. Även om ni inte gillar mig
  • JustMeAndMyLove

Hahahaha!
    Jo som tjej är man ju också nyfiken på att prova på.. den andra rollen :P Bara för att veta liksom!

Men faktiskt så är det så att dessa fiskbestånd hålle rpå att dö ut i många delar av landet. De är väldigt känsliga för hormoner och folk som använder p-piller och liknande spolar ner hormoner som sen når havet.
    Och grisgödsel ska vara ett problem har jag läst, vet inet riktigt varför. men det händer att helt plötsligt finns det bara honor i fiskbestånden vice versa för att de får falska signaler från hormoner vi spolat ner.

Så snar är även den världen borta :(

MulleNuh skrev 2008-12-20 21:42:24 följande:
    Varför inte? Tänk att kunna byta "skepnad" för att göra saker och ting bättre?! Vore ju hur kul som helst!Då hade jag (iaf för EN dag) bytt så jag hade stora tuttar! Bara för att få känna hur det känns!SEN hade jag gjort ändringar som räddat världen!!
  • JustMeAndMyLove

Aha, grisgödsel innehåller östrogen.
    skumt

MulleNuh skrev 2008-12-20 21:48:21 följande:
    usch!Ja det är ju inte sådant man tänker på direkt när man spolar i toan. Jaa undrar vad grisgödsel har med saken att göra!?
  • JustMeAndMyLove

skulor?

Fjosok skrev 2008-12-20 22:02:41 följande:
    jag trodde grisar åt skulor, jaja kanske inte i ett modernt jordbruk ...
  • JustMeAndMyLove

Aha, hehe, okej.
    Nä jag vet inte, det stod i artikeln jag läste att all gödsel innhåller östrogen. Tror inte dte har med maten att göra eller?

Fjosok skrev 2008-12-20 22:04:18 följande:
    ja, matrester och vatten ihopblandat
  • JustMeAndMyLove

Haha, snat nu blev det väldigt OT :p

Grisar i alla ära! men tillbaka till bröllop.

Har lugnat mig lite efter kommentarerna om att "vi tvingar oss själva att vara annorlunda"

Tänker formligen sk**a i vad de tycker och köra dagen som vi vill utan tankar på vad andra tycker. Behövde nog bara skrika av mig lite ;)

• JustMeAndMyLove

Undrar om jag är en sån där fisk då kanske?

• JustMeAndMyLove

Haha tänk vilka bröllop om inte annat!

Fjosok skrev 2008-12-20 22:33:04 följande:
    En fisk, en gris och ett troll? Hmm, vilken samling ..
  • JustMeAndMyLove

Hahahaha oh, gud jag är för trött för mitt eget bästa känner jag :P

• JustMeAndMyLove

hahhahaha

Nä, nu måste jag gå och lägga mig. Har bedtime seeeenast klockan 11 på kvällen. Och då är jag 22 *suck*

• JustMeAndMyLove

Har sömnstörningar. Finns bara ett sätt för mig att lyckas sova på nätterna och det är att ha stenhårda tider för när jag ska lägga mig och när jag ska kliva upp :)

Fjosok skrev 2008-12-20 23:00:22 följande:
    Du är 22? Och varför 11?Hängde inte med?
  • JustMeAndMyLove

Jag trodde aldrig att jag skulle gråta på ett bröllop, men när jag såg min kompis och hennes kille stå framför vigselförättaren så bara brast det :P
    De var så vackra! Det bara lyyyyste kärlek om dem! Vi stod längst upp på ett berg ute på en klippa och allt var så himla fiiint!

Kan nästan grina bara jag tänker på det :P haha

Fjosok skrev 2008-12-27 12:54:49 följande:
    vem gråter i en kyrka förutom på begravningar? själv gråter jag bara då jag är förbannad ...
Svar på tråden Alternativa bröllop