• ingenjörsbruden

December brudar del 2

Ja alla decemberbrudar....då fortsätter vi här!!

2008
    03/12 Alla goda ting är tre
    06/12 JPerlstam
    06/12 SidenRos
    06/12 2e advent
    20/12 s s
    21/12 Ingenjörsbruden
    24/12 Wingtear
    27/12 BlendaSigne
    27/12 lillP
    2009

• Svar på tråden December brudar del 2
  • ung blivande brud

Åh många som gifter sig i december med :) jag gifter mig 16 december 2009 jag!

• ingenjörsbruden

ung blivande brud skrev 2008-12-14 20:02:55 följande:

Åh många som gifter sig i december med :) jag gifter mig 16 december 2009 jag!
    Välkommen!!! Då har du ett helt år kvar av planerande o fixande!!
  • ingenjörsbruden

Baaaaaahhhh!!!
    Insåg precis att jag i festhäftet missat en sång som mamma gjort till oss!!!!
    O jag som printat allt redan!!!!!!

*GRRRRRRR*

Nåja...tur att man har bra printer på jobbet....

• Rydeborn

Det börjar närma sig... :)På lördag blir jag fru... Gahh...Vi har precis haft magsjuka här hemma. Äldsta sonen i torsdags och yngsta sonen och jag i lördags.
    Killarna mår bra nu men jag är fortfarande risig... :(

Får se om det blir nåt jobb denna vecka...

Vårt vardagsrum ser just nu ut som systembolagets varulager och jag har ett stoooort bort fullt med all dekoration och alla tillbehör... ha ha...

Vi har träffat präst,kantor och fotograf och allting känns toppen...

Sitter med dom sista detaljerna på vigsel och festprogram och så ska jag gå igenom att dricka en gång till samt inköpslistan till maten...

Herregud! 1½ års planering och snart är det över...

• lillP

Oh no!! Tänkte just fråga hur det gått med printandet...

Rydeborn och ingenjörsbruden: nu har ni inte många dagar kvar, måste vara härligt att "få det gjort" snart - det man längtat efter så länge?

ingenjörsbruden skrev 2008-12-15 10:27:35 följande:
    Baaaaaahhhh!!!Insåg precis att jag i festhäftet missat en sång som mamma gjort till oss!!!! O jag som printat allt redan!!!!!!*GRRRRRRR*Nåja...tur att man har bra printer på jobbet....
  • ingenjörsbruden
    lillP skrev 2008-12-16 20:35:48 följande:
    Oh no!! Tänkte just fråga hur det gått med printandet...Rydeborn och ingenjörsbruden: nu har ni inte många dagar kvar, måste vara härligt att "få det gjort" snart - det man längtat efter så länge?
    Japp det ska bli så jäkla härligt!! Iallafall kommer vi nog att tänka så när vi går upp till vår svit....

Har nu printat om festprogrammen...upptäckte ett förrymt utropstecken.....men det får va kvar!!
  • S S

Känns konstigt att det nu bara är dagar kvar. Tiden har gått så otroligt fort.

• ingenjörsbruden

S S skrev 2008-12-16 23:00:29 följande:

Känns konstigt att det nu bara är dagar kvar. Tiden har gått så otroligt fort.
    Det känns nästan som att den har speedat upp sig ännu mer!!!

Nu är vigselprogrammen printade...ska bara vikas o lägga i lådan!

Inser att det är en jäkla tur att vi gifter oss på söndag så att man kan fixa lite smått o gott på lördagen!!!

Har fått kontakt med solisten....det blir nog bra...men det verkar inte som att det hinns med ett genrep för henne o organisten.....menmen organisten är kanonduktig o kan tösabiden bara texten o sjunga så löser det sig.....har tänkt att inte säga ngt till m2b om att det blir solist....tänkte att det skulle få bli en överraskning!!
  • S S

har börjat packa ner allt som ska med. Är ledig idag, jobbar kortdag imorgon och helt ledig fredag så jag hinner kolla över allt en sista gång.

• ingenjörsbruden

S S skrev 2008-12-17 11:38:11 följande:

har börjat packa ner allt som ska med. Är ledig idag, jobbar kortdag imorgon och helt ledig fredag så jag hinner kolla över allt en sista gång.
    Ooo det skulle jag osså vilja göra....så man kan boka av ytterligare en grej....

skönt att du är ledig på fredag, tror att man nästan måste vara ledig dagen innan så att man kan fixa det sista!
Svar på tråden December brudar del 2