December brudar del 2
Ja alla decemberbrudar....då fortsätter vi här!!
2008
03/12 Alla goda ting är tre
06/12 JPerlstam
06/12 SidenRos
06/12 2e advent
20/12 s s
21/12 Ingenjörsbruden
24/12 Wingtear
27/12 BlendaSigne
27/12 lillP
2009
Ja alla decemberbrudar....då fortsätter vi här!!
2008
03/12 Alla goda ting är tre
06/12 JPerlstam
06/12 SidenRos
06/12 2e advent
20/12 s s
21/12 Ingenjörsbruden
24/12 Wingtear
27/12 BlendaSigne
27/12 lillP
2009
tack! ja jag har ju det, ett helt år kvar. men tiden går så fort!
Ska hämta klänningen idag och fixa naglar. Tror jag börjar vara lite nervös.
i morgon är det dags.
Var på provkamning igår, blev helt OK. Fick tillslut ringen i förrgår *andas ut...* det tog ju bara 11 veckor... lägger upp bild i mitt galleri nu!
*wiiiiiiiiie* Nu har jag fjärilar i magen...kan iofs bero på mkt stress på jobbet idag....
Lycka till SS o Wingtear!!!
Wingtear: Guuuud va skönt att ringen ÄNTLIGEN kommit!!! *phuu* Jättefint!
Ojoj! Nu är det inte många dagar kvar, för någon av oss... Men imorn är det ju dags för ss - LYCKA TILL! (säger man så? ) och på söndag ingenjörsbrudens tur *wohoo*
Nu är det bara en vecka av väntan för oss, eller mest för mig eftersom jag är helt ledig fram till bröllopet. Känns som en evighet, fast ändå inte... äh, ni förstår säkert vad jag menar
Wingtear: vad skönt att ringen ÄNTLIGEN kommit! Kikade in i ditt galleri, jättefin och annorlunda Alltid kul när man ser än ring som man inte sett hundra gånger (minst)
Jag är väldigt lycklig över den ringen, den är precis jag. Fast graveringen fick bli i förlovningsringen, och det blev trångt... fick bli Puh (med bakvänt h) och 2008, eftersom själva datumet är samma som förlovningen. I m2b's står det Forever 2008.
Engleskan kommer från att vi är totallt tvåspråkiga och det kändes rätt, varför Puh? tänker inte berätta
Vad kul att den känns helt rätt, fast annars kanske det hade varit dumt att köpa den Har du fått den specialdesignad?
Hehe, började direkt fundera på Puh, speciellt som h:t är bakvänt Men ingen idé att fråga alltså
Nej, den är ... (varit för länge på engelsspråkiga sidor, minns inte svenska ordet...) "retail", men flera år gammal, firman som gjorde den finns inte längre. Så det var därför jag köpte en 18.5 ring som måste minskas till 16.5... H:et är bakvänt bara för att, det hade inte så stor betydelse egentligen. Inget jättehemligt, men en lite löjlig och pinsam historia...