• 27juni2009

Viktväktare?

Tjoho, här e en som verkliegns kall försöka amsa sig iväg till vv efter juluppehållet.
    Har ca 10kg tror jag som skall bort till bröllopet i juni.
    Jag har varit med tidigare innan greviditeter o då gick jag ner 8kg på 3 mån så jag hoppas de e lika enklet denna gång, torligtvis inte tyvärr eftersom jag redan nu är under min dåvarande slutvikt. ( jag hoppade av då vi bestämde oss för o bli gravida)
    Men men varje minuskilo är positivt
    När skall du ha nått i mål?
    Tyvärr får vi nog nöjja oss m att följa varandra i tråden då jag bor iskåne

• 27juni2009

igår skrev jag in mig på v v!!
    skall ner 4 kg för att hamna på rätt sida bmi, sen har jag upp till 12 kg till ajg kan bli av med utan att bli för smal. e glad om jag komemr ner till mitt 10% mål innan bröllopet m tanke på andra omständigheter runt om kring

• 27juni2009

ohhhh va svårt de e att hålla sig till 19 points minns inte att jag tyckte de var lika svårt sist....
    MEN äldre o fått mer goda vaonor + att jag då fick äta några fler points. Gubben min får äta 35 ja ja jag får börja försöka motioner aså jag får extra points där. Mne ingen start denna veckan m motion, e nog på väg m nån förkylning elelr liknade, lite små lätt feber Hopaps iallafall på - på vågen på tisdag så man blir sporrad att fortsätta

• 27juni2009

svanboet: mät dig, det ger mycke bättre resultat om du tränar o de e ju som sagt itne bara kilona som räknas utan figuren o välmåendet framför allt.
    Jag skulle mätt mig i tisdags efter inskrivningen, emn fick migrän så jag orka inte, men imorgon skall de mätas. ajg har sparat lappen m måtten sen 2001 när jag gick på vv o de efantastikst o se vad ett par få kilo gör på omfånget på kroppen. så mät dig o får fortsatt inspiration till dion flitiga träning

• 27juni2009

-0,3 inte direkt en tok sporre att gå viadre på MEN som gubben sa, det var ett - o du har haft svråt m pointsen, var nöjd! ok då lite halvnöjd i så fall Men min konsulent sa att eftersom jag inte har jättemycke att gå ner (villner ca 10kg) så kan de ta sin lilla tid att få fart på det....
    Får hoppas på det för de e ju snart dags att äta till klänningen känns de som...
    FruD va bra att kunna gå ner trots tårtbuffe, men de e ju så vi ska leva, man måste unan sig livets goda imelean åt oxå om man sk akunna fortsätta leva med denna ksotomställning så kan man ju inte förbjuda sig att äta tårta på fest osv, de handlar ju om mängder o hur ofta man snaskar
    Behöver ju inte betyda att du har mer än mig att gå ner nu längre när vikt, längd rörelse på dagtid osv räknas in i pointsen, jag e tex mest stillasittandes o får då 0 points för det....

Svar på tråden Viktväktare?