• Svar på tråden Lägg in er bröllopssida här
  • HelenaOlivia

Hur gör jag för att ha fler bilder på samma sida??
    Weddingannouncer är lite knepigt... tycker jag

Soon2BmrsGroth skrev 2008-12-17 11:00:31 följande:
    Eftersom den förra tråden är "låst" så startar jag en ny. Så kom igen nu och lägg in länken till eran bröllopssida :)mikael-veronica-2009.weddingannouncer.com/
  • soffan81
    HelenaOlivia skrev 2009-01-06 15:07:44 följande:
    Hur gör jag för att ha fler bilder på samma sida?? Weddingannouncer är lite knepigt... tycker jag
    Om du lägger till en sida till (add entry)så kan du lägga till fler bilder, sen kan du välja om du vill flytta upp bilden överst på sidan eller om den ska ligga sist. Hoppas du fattadde min smått förvirrade förklaring...=)
  • HelenaOlivia

tacksnälla!!!

soffan81 skrev 2009-01-06 19:50:35 följande:
    Om du lägger till en sida till (add entry)så kan du lägga till fler bilder, sen kan du välja om du vill flytta upp bilden överst på sidan eller om den ska ligga sist. Hoppas du fattadde min smått förvirrade förklaring...=)
  • Tattoo82

Hur gör man en sån sida? *känner mig dum*

• Lisen92

Hej

Vi gjorde en helt egen sida: www.bramis.se eftersom vi skulle ha in mycket information så kändes det bäst så!

• HelenaOlivia

så ska du inte känna!!
    Bröllopstorget är ju lite samma sak som weddingouncer, men gå in på www.weddingouncer.com så är det bara skapa sig en sida och fixa så mycket man vill och kan. Tycker själv den är lite svår men här på BT finns det alltid folk som hjälper en:)
    Lyckatill Tatoo82

Tattoo82 skrev 2009-01-07 08:02:13 följande:
    Hur gör man en sån sida? *känner mig dum*
  • Villemoa

Sicken fin hemsida! Härligt att gifta sig i Grekland ett land jag fullkomligt älskar!

Lisen92 skrev 2009-01-07 09:29:12 följande:
    HejVi gjorde en helt egen sida: www.bramis.se eftersom vi skulle ha in mycket information så kändes det bäst så!
  • Carolina1979

Hur gör man för att ta bort de rubriker man inte vill använda på weddingannouncer?

Svar på tråden Lägg in er bröllopssida här