• Svar på tråden Lägg in er bröllopssida här
  • Tindragull

Prova igen. Så gjorde det för mig också, men så provade jag dagen efter så funkade det! Samma bild...

MariaochKalle skrev 2009-02-09 09:35:09 följande:
    "Your website photo must be a square. Please adjust before uploading again"detta är vad som kommer upp när ja försöker ladda upp en bild, hur mycket jag än försöker fixa den vad är de för "square" egentligen. känner mig lite dum här(ny på weddingannouncer).need some help =/
  • Tindragull

Sååå häftigt med vigsel och en sån resa i usa! *lite avis*
    Måste få fråga, hur mycket la ni på resan. Alltså allt som allt?
    Både jag och m2b drömmer om att göra en sån resa nån gång och det vore bra att veta hur mycket man ska räkna med att gneta ihop...

Meiia skrev 2009-01-27 18:47:28 följande:
    Kika gärna in på vårt Vegas bröllop, valley of fire!miadanny.weddingannouncer.comVälkomna in! :D
  • 090815

Här är våran sida! Välkomna

wiese-rhodin.weddingannouncer.com

Behöver dock lite hjälp av någon som är mer teknisk än mig?
    Det går jätte bra att lägga in bilder, men när jag ska lägga in bilder på oss står det att jag inte har rätt att uppdatera sidan eller att jag har fel "filformat" på bilderna (trots att jag vet att jag har rätt..)

• Tindragull

Fin!
    Har du fått bränt färdigt alla kanter på inbjudningarna än?
    Annars kan man göra "brända kanter" rökfritt med stämpeldyna.

missbilly skrev 2009-02-18 13:56:03 följande:
    Här finns vi!vontell.weddingannouncer.com/welcome.htmlHåller fortfarande på med sidan o tar gärna emot kontruktiv kritik! =)
  • missbilly

Tack!! =)
    Nu är de nästan klara.
    Idag ska jag skriva ut innehåller o klistra in det i korten! =)
    Jo jag funderade på att göra med stämpeldyna först men tyckte inte det såg bra ut! Så det var bara att elda på! =)
    Tänkte lägga in bild i galleriet sen när jag är klar!

Tindragull skrev 2009-02-18 22:47:59 följande:
    Fin!Har du fått bränt färdigt alla kanter på inbjudningarna än?Annars kan man göra "brända kanter" rökfritt med stämpeldyna.
  • missbilly

Kommer inte in på din sida =(
    Står att jag måste logga in.

090815 skrev 2009-02-18 17:47:23 följande:
    Här är våran sida! Välkomna wiese-rhodin.weddingannouncer.comBehöver dock lite hjälp av någon som är mer teknisk än mig?Det går jätte bra att lägga in bilder, men när jag ska lägga in bilder på oss står det att jag inte har rätt att uppdatera sidan eller att jag har fel "filformat" på bilderna (trots att jag vet att jag har rätt..)
    Hur gör man förresten så det blir inloggning och hur får man till så man ser hur många som besökt sidan o dagar kvar till bröllopet??
Svar på tråden Lägg in er bröllopssida här