Inlägg från: svartvitabruden |Visa alla inlägg
  • svartvitabruden

Smarta köp/fynd inför festen

Jag fyndade förra året champagneglas för 1 kr styck på IKEA som jag ska måla

• svartvitabruden

*planerar en resa förbi där* Fanns det mycket kul?

Cherryblossom skrev 2009-01-02 21:12:43 följande:
    Just nu har de rea i de flesta bröllopsbutiker. På Stockholms brud & fest fyndade jag en bolero med broderade stenar och en matchande handväska för 49kr/st - i fyndlådan! De hade massa grejer som var rejält prissänkta.Kan också tipsa om alla inredningsbutiker som rear ut julpynt. Man kan hitta alla möjliga festdekorationer som inte nödvändigtvis är "juliga". Dekorationsstenar, silvergirlander, stenar, kvistar med stenar & glitter o.s.v... Om man vågar vänta kan man ha tur att göra superfynd när varorna sänks ytterligare för att lämna plats åt vårgrejer som börjar komma in...
    50 kg på 15 månader - start 090101
  • svartvitabruden

Vi tänkte ha svarta lakan med vita spetsen ovanpå Såg helsnyggt när vi provade

Ore skrev 2009-01-05 17:23:20 följande:
    Angående lakan som dukar, vill man lyxa till det litet extra kan man köpa Britt spetstyg för 7 kr/m och lägga över, på samma småländska möbelvaruhus. Dels blir det litet vitare, och dels blir det litet snyggare om någon får för sig att detaljgranska... Jag hade så, fast med färgade lakan under.
    50 kg på 15 månader - start 090101
Svar på tråden Smarta köp/fynd inför festen