Någon som har varit i Aruba??
Hejsan, jag och min man är nyss hemkomna från en underbar bröllopsresa i Aruba. Vi bodde på Bucuti Beach Resort i deras superior room och är jättenöjda med allt.
Vädret var toppen. Vi hade bara mulet en dag och regn någon morgon men då var det över på några minuter och sen blev det solsken igen.
Angående priserna så är inte Aruba något billigt resmål men heller inte jättedyrt. Man kan jämföra det med Sverige ungefär.
Vi bodde i Low rise Area men var även en del i High rise. Vill man ha det lungt och skönt utan att det blir för "turistigt" då rekommenderar jag absolut vårat hotell och Eagle beach överhuvudtaget. I high rise och på Palm beach är det mer turistaktiviteter osv men Eagle beach är en mycket finare strand i mitt tycke. Måste också bara observera er på mycket vågigt vatten men det går absolut att bada i det underbart turkosa havet. Om jag ska sammanfatta Aruba så är det: underbara stränder och härligt hav, mycket och god mat och vänliga människor.
Oj vilket lånt inlägg. men ställ gärna mer frågor om det är något du undrar över.