Någon som har varit i Aruba??
Hej, var inne och kollade på bröllopsresor och fastnade för Aruba...
Någon som har varit där som kan berätta om det är dyrt/billigt, hur vädret är, var man ska bo och vad man inte ska missa?
Hej, var inne och kollade på bröllopsresor och fastnade för Aruba...
Någon som har varit där som kan berätta om det är dyrt/billigt, hur vädret är, var man ska bo och vad man inte ska missa?
Ja det var just det hotellet jag kollade på, jag vet inte om jag ska ha svit eller standardrum, hade ni havsutsikt från ert rum? Det var väl det hotellet som hade så att man kunde äta middag på stranden, vad kostar det?
Ni har inte bilder därifrån?
Ja det skiljer ju 8000 på svit och standard så jag var tveksam till sviten... men va kul att höra att skillnaden inte var stor.. det blir nog standardrum då...
Bucuti var hotellet som jag hade spanat in så det var kul att höra från någon som hade varit där..
Åkte ni på någon jeeptur eller båttur?
lottis77: Testa sök reguljärt med Vingflex på Vings hemsida.. visste inte själv i början att det fanns om man sökte så.. annars finns en annan reseagentur lime travel(eller något sånt).. de hade resor t samma hotell
ÅÅ va mysigt det låter med middag vid fyren..
det blir nog en resa dit... kollade även upp deluxe resor t aruba och det var mkt billigare med havsutsiktrum än med ving..
Såg bilder från Aruba med flamingos, finns dessa på någon speciell strand eller lite överallt?
majbrud08:
På www.deluxe.se så kan man gå in och fråga efter kostnadsförslag jag skrev att vi kunde åka 17-20 maj den dagen som var billigast och de skickade ett förslag till min mail.. standardrummet var det ingen skillnad i pris men rummet med havsutsikt skiljde på 5000, men även det är olika priser beroeden på vilken dag man åker även på ving..
sedan beror det ju på vilket hotell som sagt detta var Bucuti Beach Resort(fyra stjärnor+) på båda reseagenturerna..!!
Jag har inte bokat nått än, men som sagt försöker hitta det billigaste till just det hotellet...
Sånt är jag inte orolig för, händer det så händer det, det kan lika gärna hända i Sverige jag har rest en hel del och har aldrig oroat mig för sånt, kommer inte börja nu heller :)