Bröllop 2010 nr 5
ja det är hon som var medlem förrut,
som skulle ha skickat dom för 1 1/2 månad sedan och har fortfarande inte skickat.
mmm nu är måttet snart väldigt rågat.
ja det är hon som var medlem förrut,
som skulle ha skickat dom för 1 1/2 månad sedan och har fortfarande inte skickat.
mmm nu är måttet snart väldigt rågat.
jag ska se vad hon har för ursäkt den här gången får jag inga seriösa svar så ska jag naturligtvis be om pengarna tillbaka.
men det är så typiskt när man kommer bra undan rent ekonomiskt och faktiskt få dom varorna man vill ha billigare än vad man har hittat annars och så blir det inte som man har tänkt sig.
jag kommer självklart säga vad hennes företag heter om det är så att jag inte får det jag vill ha..
jag skickade ett sms till henne nu under kvällen då jag inte hört något, ska skriva här vad jag skrev och vad jag fick för svar.
Mitt: " vad sa då posten när ni var där på lunchen, är mina bubblor påväg eller vad händer?? "
Svar: " Hej, Vi har anmält paketet försvunnet, de kommer i sin tur att kontakt din postutlämnare och se om de ligger där men glömt att skicka avi. Bad även min karl att skicka nya till dig imorgon. Får du det andra har du några extra. Bad honom även sända med något som kompensation."
Så jag ger henne fram till på måndag, tisdag för att se om det andra paketet kommer fram. Om inte så kommer jag gå vidare med det, Och då kräva mina pengar tillbaka och skriva vart ifrån det är jag har beställt dom så ni vet vart ni inte ska handla ifrån. Verkar ju som att dom inte har sänt det från början för jag tror inte posten glömmer att skicka avi när dom vill annars att man hämtar sina paket så fort som möjligt för att dom har så många.
Men det återstår nu att se vad som händer får jag mina bubblor på måndag eller tisdag (brukar ju ta någon dag extra när det blir avi) så blir jag väldigt glad, då är allt det här ur världen och jag kan gå vidare.
den var jättefin..
min ring kostade 2800 kr.
och det tyckte jag också var rimligt, hade ju inte tänkt att lägga mer än 3000 kr på ringen.
Nu gäller det bara att hitta en ring som mannen gillar till sig också..
hej tjejer..
ville bara önska er en trevlig helg,
håller på att laga lite fredagsmys,
idag på menyn står det baconlindade kycklingspett, tomat och basilika quinoa och indisk yoghurtdressing.
Så klart blir det fredagsmys i soffan sen med divers godsaker framför så ska det låta och let´s dance.
Hoppas ni också får en mysig fredagskväll och helg.
Om ni nu ska jobba eller kolla lokaler eller vad ni nu har för er.
Kramar från oss
satt och pysslade lite efter maten idag i väntan på att det skulle börja något på tv. det slutade med att jag gjorde en helt ny inbjudan och även infoblad.
Det ligger upp i galleriet, vad tycker ni. ???
Nu ska jag fortsätta se på tv ha en fortsatt trevlig kväll.
jag har lagt in dom i galleriet men jag kan själv inte se dom kan ni göra det??
och om inte varför funkar det inte att lägga in bilder längre??
Dom tre är mina favoriter också..
Nu ska jag nog ha fått till det tror jag så att dom syns, det är inbjudan och infoblad.
tack
fast det gör det inte rätt på bild det är silver "nätfilm" bakom rosen.. så det skimrar lite mer än vad som kommer fram på bilderna. Så är texten i silver så att det går i våran tema benvitt,silver och rosa (gammelrosa)
Fru Indosaurie skrev 2009-03-06 22:05:33 följande:
tack, jag vart faktiskt väldigt nöjd själv också.
Tack snälla
28 Aug skrev 2009-03-07 13:19:39 följande:
vad är det för saker som du har beställt. Tycker det är så dåligt att dom inte svarar. Det gör en riktigt förbannad och jag hoppas att du får dina saker eller dina pengar.
jag har fortfarande inte fått mina bubblor, men jag har sagt till imorgon eftersom det säkert kommer på avi. Då paketet är större än brevlådan.
Så jag hoppas att det kommer med posten imorgon. Ska även bli kul att se vad kompensationen blir för att jag har fått vänta nästan 2 månader på sakerna.
jag funderar på att ge mina tärnor och toastmadame varsitt smycke. Aom är något som symboliserar kanske från inbjudan eller från bröllopet. Tanken är väl att tärnorna ska ha det på självaste bröllopsdagen.
placeringskorten var väldigt fina, Vart hittade du dom??
Jag ska nog följa våra info kort och inbjudan i placeringskorten men jag har inte riktigt bestämt mig hur. Det får vi se.
Först och främst ska jag vänta tills posten kommer idag, är det inte med då så ska jag skicka mess till henne och fråga om hon skickade det igår. Får jag inget svar så ska jag vänta till imorgon är det inte med då så får hon än väldigt arg kund på halsen som kommer göra det väldigt surt för henne. och det är inget hot det är ett faktum
Det har inte kommit något med posten idag, så hon får till imorgon på sig.
Jag hoppas verkligen att dom kommer. Annars blir jag jävligt förbannad. Var inne och kollade på banken och det var den 16 januari som jag betalade in pengarna till henne alltså snart 2 månader.
Det är förjävligt..
jo jag vet att jag har varit väldigt generös med tiden, men samtidigt så vet jag att hon har haft andra saker mellan också. Men nu när jag har hört av mig igen till henne så har jag också skärpt mina krav och jag har sagt att jag vill ha dom så fort som möjligt nu. Alltså får hon imorgon på sig också för då borde dom ha kommit.
Hon sa nämligen att dom skulle skickas på måndag förmiddag (alltså dom nya ersättningsvarorna)
och måndag då borde dom vara här på onsdagen.
Annars så ska jag ha mina pengar tillbaka. Och jag kommer att säga varifrån sakerna är köpta och jag tror inte att dom kommer få så många nya kunder.
Men jag är skitförbannad innerst inne.
ja vi kommer väl dela upp oss i månadstrådar också sen, så det kanske är dumt att skriva alla upp alla igen.???
Smidigare att bara starta en tråd vidare.