Bröllop 2010 nr 5
vilken underbar klänning du har hittat.
skulle du hålla fast på den som du länkade eller den i ditt galleri???
vilken underbar klänning du har hittat.
skulle du hålla fast på den som du länkade eller den i ditt galleri???
Hur ska du göra då för att gå ner dom??
Någon speciell metod du använder dig av??
Jag ska börja att köra mer träning nu har varit lite väl slapp på den frågan nu under ett par månader känner jag när det har varit mycket runt jobb och jul. Men jag tar tag i det efter nyår. Det får bli nyårslöftet.
Okej..
Jag har alltid haft svårt för måltidsersättningar. Vet inte varför. Dom får mig att känna mig illamående o jag ska försöka dricka dom.
Men jag har ju lyckats utan dom så jag får fortsätta på samma spår. Men att börja laga nyttigare nu igen efter all julmat.
Men jag ställde mig på vågen i morse och hade inte gått så mycket över julen så då vart jag glad.
Men det blir hårdare tag efter nyår.
Något annat jag var glad över var att min inflamation i magmunnen inte gjorde sig påminnd under julen. Annars brukar den göra det och så kan jag inte äta något alls.
Så det var skönt.
jag ska också ner ett antal kilon till. Inget specifikt antal dock.
Utan bara lite mer för att jag känner att strama åt armar och mage och blir det då kilon på köpet så är jag bara glad.
Men det är klart vi göra sällskap..
men det kanske bara är lite peppning som du behöver om vi gör det här tillsammans så ska du se att det går bättre.
Emmeli o Markus skrev 2008-12-29 10:55:08 följande:
Tjejer kan ni göra mig en tjänst.
i mitt galleri finns det tre bilder på ringar som jag kan tänka mig att ha och så finns det bilder på halsband som jag kan tänka mig att köpa till mina tärnor.
Vilka är snyggast.???
Ringar respektive halsband.
Tacksamma för era svar.
bland halsbanden så är det den med ringar eller så är det den med dubbla hjärtan med stenar.
Och den senaste ringen som jag la in den gillar jag verkligen.
vi har också burkar som man måste öppna med konservöppnare och det är jättebra
Emmeli o Markus skrev 2008-12-29 13:06:58 följande:
jag har redan köpt min klänning men det var bara för att jag vart helt kär i den och fick den till kanonpris. (bild finns i galleriet) men den går att sy in det har jag redan kollat. Men vart jag ska göra det när jag väl är där det vet jag inte än. Men det är ju inte så svårt att fixa,.
ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte märket på den.
Men det spelar mig inte så stor roll. jag vart kär i klänningen ändå.
men den kostade 1395 kr och så köpte jag tiara också och den kostade 200 kr så 1595 kr betalade jag.