Bröllop 2010 nr 5
Är det ngn som vet var man kan få tag på svarta kuvert 15,5cm x 15,5cm alternativt 16x16cm för under 6kr st?
Är det ngn som vet var man kan få tag på svarta kuvert 15,5cm x 15,5cm alternativt 16x16cm för under 6kr st?
Tjejer, hur gör ni med fotografering? Ska ni anlita fotograf eller ska ni be ngn av gästerna att fota? Hur mkt pengar ska ni lägga ut?
Vi tycker att fotona är viktiga för oss men å andra sidan så vill vi inte lägga 10.000kr för det, det känns som väldigt mkt pengar. Hur har ni tänkt kring det hela?
sussie: tack för tipset! Nä man vill inte lägga ut en förmögenhet direkt.
Vi har en vän som är proffsfotograf men han tar rätt mkt betalt och jag tror inte att vi har råd.
Min kusin är jätte duktig fotograf men hon har inte erfarenhet av just porträtt så det är väl det vi skulle behöva hjälp med. Annars är hon jätte duktig och jag har alltid gillar hennes bilder.
Vi har bara en budget på 5000kr för fotografi och det är rätt lite när man tittar på alla dessa paket.
Hur många vigselprogram? Ska alla gäster ha eller har man en för varje hushåll om man kan säga så......
fenixx: att skriva det infot i festprogrammet var en bra idé Då är frågan, gällande festprogrammet, ska alla gäster ha, även barn? Det borde vara smidigast eftersom gästerna ska kunna se texterna och sjunga med.
Min mamma har redan kläckt ur sig kommentaren att deras bröllop kanske tar uppmärksamheten från vårat. Men å andra sidan våra gäster bryr sig om oss och är lyckliga för vår skull, inte sitter de och tänker på Victoria mitt i vårat bröllop tjejer. Deras bröllop borde vara i juni av tradition så jag hoppas att de inte väljer samma dag som några av er.
MissMijah: nä, precis det är det jag menar. Jag hade inte en tanke på det förrän min mamma ringde och kommenterade det. Är det så att de som gifter sig samma dag som V har gäster som hellre intresserar dig för deras bröllop, ja då kan dem stanna hemma och titta på det.
MissMIjah: själv tycker jag att det ska bli kul att se men inte så att jag känner att mitt bröllop hotas. Känns som att folk tycker att hela året är förstört ung.
mariemonroe: grattis till bokad kyrka! Det är en viktig gräns
28 aug: vad roligt! I Sthlm?
fruH: vad tråkigt när det blir så där, man blir så orolig Tur att det trots allt inte var värre. Hoppas att han återhämtar sig snabbt!