• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

ja vissa populära kyrkor, fotografer blir ju uppbokade väldigt tidigt så nu är vi allt inom lagom tid att börja boka saker hehe.

jag gillade ringen i ditt galleri med stenar på smala kanten runt eller hur jag ska säga.

• Fenixx

ja finns massa roliga brudpar att köpa via nätet.

både svenska och utländska sajter.
    tex tartdecor.se/group.asp

men sök runt, finns massa skoj. även på ebay. sök på caketopper även när du letar runt på svenska och utländska.

• Fenixx

vilket kap makupala!
    inga bilder?

har också fyndat bra på ebay, finns ju såå mycket skoj.

• Fenixx

haennish>> jag tycker den var jättefin. kul att höra lite andra låtar än dem "vanliga" jämt.

• Fenixx

GRATTIS EllaBellaG!! vilket område/personer vill du helst jobba med att hjälpa? vi har ju nära samarbete med arb.terapeueter på mitt jobb som är en eftervårdsenhet.

rosesarered>> vi ska gifta oss i semstertider. det som är viktigt är att man då skickar inbjudningarna lite tidigare så folk hinner planera för semestern och inte ska resa bort just då... en fördel är ju att många är lediga och man förhoppningvis har tur med vädret.
    ni får lotta med datum.

• Fenixx
    rosesarered skrev 2009-02-02 16:09:36 följande:
    Jo men vi vill hålla det hemligt för alla förutom närmaste familjen. hmm man får väl hoppas att dom närmaste iallafall prioriterar vårt bröllop framför semesterresan..ah, vi får ser hur det blir. bara vi två är på plats så lär vi bli gifta!
    ja man hoppas ju att folk tänker om och isåfall hellre kommer på ens bröllop.
  • Fenixx

jag hade även en idé att kanske skicka save the date tillsammans med julkorten iår.

• Fenixx

exakt, då hinner folk lägga datumet på minne inför semestrarna med tänkte vi. för inom vissa yrken så bestämms ju semestern redan nu i februari.
    om du gillar rimverser så har jag en rolig jag kan skicka om save the date i julkort.

• Fenixx

sarahkka>> ah tjusiga servetter, smart att ni kan ha dem svarta isåfall, bara ni så.

pandis>> åh vad skoj att ringen kommit, en stor grej ju.

MissM>> ojoj ja fullt upp kan man tro, vet vi vad som väntas själva nästa år. vi kommer vara som hökar sen efter bilder från erat.

Mysifer>> ja lite dilemma där, jag hade nog själv haft svårt att gå på ett bröllop när jag vet att vi inte skulle bjuda tillbaka faktiskt.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5