• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

suck...har fått en motgång här hemma med bröllopsplaneringen.

Hade ju hittat en toppentjej som gör såå läckra tematårtor, otroligt duktig. men nu fick jag mail att hon tyvärr måste avböja av flera anledningar. så nu står vi på ruta 1 igen med tårta.
    och jag som letat så länge efter en bra cake-topper och när vi ingen hittade så blev jag så glad av henne som då kunde göra hela tårtan i temat istället.

men men...ut i tårtjakten igen då.

• Fenixx

ja det blir ju lite att fixa och dona kan jag tro.

men om ni tjejer här i väst kan rekommendera någon som gör fina tårtor i gbg/alingsås/trestad trakten så kan ni tipsa mig, för nu får jag kika runt igen som sagt.

• Fenixx

fortfarande förskyld, så är ganska lugnt här.

• Fenixx

Iillamaa>> jag måste bara fråga en sak av nyfikenhet..du skriver hela tiden "grannens bröllop..." är det en granne som står är väldigt nära eller som även ses som vän. bara en tanke som slog mig när du inte skrivit "min väns bröllops...

åhhh semla..sånt får man inte säga.

• Fenixx
    då är jag med. måste ju underlätta att ni bor så nära varandra med all planering osv. min tärna bor i Oslo, så blir ju inte så mycket direktkontakt så att säga.
  • Fenixx

näää men vad säger du!!! åhh vad dåligt av dem, morr!!

fy sjutton så som ni grejat med inbjudningarna och allt, blir ju en väldig omkostnad för er pga av deras strul!

hoppas du får nya tag och kan finna glädje att pyssla om igen.

ska inte jag klaga vidare på min tårt-makare som avbokade idag... vi har ju ändå mer tid på oss att leta upp nån duktig.

• Fenixx

fyyy det måste ju ta emot något såpass alltså!! fan vad surt.

nåja..hoppas ni finner ny energi att ta tag i det, igen.

• Fenixx

oj ja då kanske det är svårt att ha ett litet bröllop. men samtidigt, era gäster är ju viktiga för er och då sak du se att det blir jättebra även om det blev ganska många än ni trott från början.

• Fenixx

ja just nu har vi det jämnt mellan kvinnor och män med våra gäster så dem som är singlar får vara det ett tag till.
    nädå, men får se hur gästlistan slutar på sen när man vet mer om folk skaffat partner osv som är singlar nu.

• Fenixx

jag tänkte inför nästa tråd-start...är det nån som orkar skriva i så alla brudar står i ordning efter månad..så tex januaribrudar är först osv osv...så det blir lite ordning och skoj att se vilka som delar ens månad?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5