-
Haha här går vi och väntar på var sin sak....Fenixx skrev 2009-03-03 09:44:51 följande:åhh nää vad småstörigt. man vill ju få klart det! själv vill jag att dagarna ska gå fort så vi får komma och se på andra lokalen.
-
humlan: ja, det är mig de krånglar med
-
Vilken jätte fin bukettBettertogether skrev 2009-03-03 19:49:34 följande:Men åh så onödigt invecklat dethär var då! :P Nåja, nu borde det synas iaf!
-
fruH: några som är duktiga är Puss&Kram choklad, de kan jag rekommendera annars.
Tråkigt med tentan
-
Jag vill ha den levererad för att det ä riskabelt att hämta den själv. Man måste tänka på hur länge man kör, på värmen, man måste ha ac i bilen, man ska tänka på att inte köra på gator som är alltför guppiga och framför allt inte tappa den på vägen eller när man monterar den själv. Det är iaf några råd vissa konditorier ger. Jag betalar gärna för att den ska levereras och monteras på plats. Jag litar inte på att ngn annan ska hämta den och inte snubblaFruHögstadius skrev 2009-03-04 14:52:20 följande:ah, hittade dem, häftigt med belysning i tårtställningen ska kolla hos några bagerier åt andra hållet fånb oss, de är kanske billigre och det blir närmare att hämta, eller få den lev.
-
MV85: vad roligt att få träffa den blivande!
molnis: grattis till 10-års dagen, hoppas ni får det super på Spat
sussie: jätte fina kort och min favorit är den första
sockersmulan: vilket bra köp! den var jätte söt och annorlunda.
-
sockersmulan: det var inte dåligt! Min brudväska var inte heller dyr den gick på 200 inkl frakt, med tanke på vad de brukar kosta här så tycker jag att det är ett bra pris.
ellabella: håller tummarna för att du får jobbet
pandis: det är skönt att se att det går undan.
MV85: jag gör brasse och det känns, men gör man det regelbundet så blir det bättre och bättre. Jag har gjort det i snart 3 år och jag tycker inte att det gör så ont längre.
Fy fan vad tråkigt när det blir så. Kan man anmäla ngn när man blir blåst? -
pandis: ja, det ska bli intressant och se vad som sägs. Det vore bra om hon agerade lite så att du slipper ta åtgärder.
sockersmulan: visst är det så, det är sjukt!
-
humlan: den var jätte fin! Är det från ngn butik eller guldsmed?
allez: grattis -
MV85: kör också á la Hollywood Första gången gär det mest ont eftersom man har ganska grova strån och tätare behåring, precis som när man vaxar benen. Jag är extremt känslig i huden så när jag gjorde första gången trodde jag att skinnet skulle lossna. Som tur det är går det ganska fort. Som du säger smärtan är värd!
fenixx: det ser helt underbart ut! Det passar sitt tema som handen i handsken! Så snyggt!