• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

tycker det har varit väldigt svårt med blommor och bukett faktiskt. var lite inne på nån enkel med gerbera. men sen så fastnade jag för buketten överst i mitt galleri, då den passar så bra in för vårat färgtema med.

hur vill ni andra ha för bukett/blommor?

• Fenixx

maj2010>> åhh vad roligt att det blev så bra.

• Fenixx

molnis>> ja jag har en dunderförskylning sen några dgr med, är lagom borta.
    ja smart att leta efter denna våren då dem rear ut lite med hehe.

ska ni se på melodifestivalen ikväll då? det ska jag göra under täcket i soffan.
    så ha en bra lördag folk.

• Fenixx
    sarahkka76 skrev 2009-02-07 14:38:04 följande:
    Nu har jag lagt upp en del bilder på olika buketter jag har fastnat på, vad ska man välja? det är såå svårt! Ska man ha en ensam blomma, rund bukett, droppformad?
    javisst är det svårt! har dilemma själv med typ, färg osv osv

men den längst upp till vänster eller den längst ner med rosa/lila rosor var finast tycker jag. men svårt ju!
  • Fenixx

jag har själv snöat in att jag vill få till något med ormbunke nu. så får se vart det slutar.

vi kommer köra vanliga löften, vill inte känna stress med att man måste få till något fint att säga och har så svårt att formulera känslor i ord så. blir nog tillräckligt svårt att klara det känslomässigt ändå kan jag gissa.

• Fenixx
    sarahkka76 skrev 2009-02-07 16:44:03 följande:
    fenixx: ja, man har tid än att ändra sig några ggr Vad menar du med vanliga löften? Vilka är det? Vi ska inte skriva ngt själva av samma anledning som du säger.maj2010: jag skulle inte klara det. Jag skulle vilja men jag vet att jag inte kan hålla mig.Ja, välj klänning först så du vet hur du ska matcha den med buketten.Ska ni ha blommor arrangemang? Eftersom vi vill få ner kostnaderna så har vi bestäm oss för att inte ha några. Utan vi använder min bukett sen för att pryda vårt bort och sen får vi ha andra bordsdekorationer.
    vad skönt att höra att någon mer funderar på att inte ha blomster på borden. vi har också tänkt att bara ha min bukett på vårt bord och sen dukas gästernas bord med annat. sen är varken jag eller sambon så mycket för växer/blommor i allmänhet, så blir inget konstigt för oss.
  • Fenixx

ja i år blir det att spara och ligga i.

vi har faktiskt fått i några 10kr i våran petflaska med.

• Fenixx

Iillamaa>> vilken fuskis av han.
    vi började spara nu i januari och är ju inte så mycket kontanter man har längre, men alla bäckar små.

• Fenixx

åh vad spännande att du har beställt klänningen! Hoppas den kommer fort sen och den blir som du tänkt.

• Fenixx

ja lite lagom bra pris. ska bli kul att se din klänning sen.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5