• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

välkommen källrudd och asfaltsblomman!

Eemmeli>> åh vad skoj med bokning!

Tinzi>> idag har jag skickat iväg mail för att boka våran festlokal, kändes pirrigt.

sen har vi sen ett tag även preliminärbokat våran fotograf! tänk på det tjejer att är det någon speciell ni vill ha så börja kolla med bokning, för datumen försvinner snabbt hos många fotografer...

• Fenixx

ja Zakynthos har jag velat åka till, var på väg en gång men var fullbokat då. så låter mysigt.

• Fenixx

Nu fick jag svar från våran festlokal/restaurang och dem skrev upp oss som preliminärbokade nu via mail och sen ville dem att vi kommer snart för att diskutera upplägget och allt. dem öppnar stället nu 8e mars, sen är vi välkomna för besök. vad spännande.

• Fenixx

inte så långt kvar då heller för bokning, MV85! känns mer verkligt på en gång.

ska bli kul att få göra upplägg, gå igenom dagen, mat osv.

kändes även spännande när vi fick klart med datum och TID för själva vigseln med.

• Fenixx

pandis>> hoppas du får jobbet!!
    själv fick jag reda på igår att jag inte fått jobb jag hade sökt och som jag verkligen trodde på, så blev himla besviken.
    nu är det bara en liiten chans att jag kan få en annan tjänst i samma hus, men vi får väl se..suck.

tur man fått massa bra besked inom bröllopsplaneringen iallafall med hyra, buss, lokal, riddarna ialalfall.

• Fenixx

välkommen allez! du blir en av dem tidigaste för 2010 isåfall här inne.

ja borgligt funkar vilken dag som helst, men i kyrka vette sjutton, bra fråga.

• Fenixx

Tokisen>> finns väl några ställen som har färdiga klännningar man kan köpa direkt från affären väl? men tror det säkert är bra att börja leta runt nu.

själv ska en sömmerska sy upp min, så jag slipper stressen att leta runt. ska på möte hos henne nu i september för första samtal och mått osv.

• Fenixx

ja snörning är nog bäst, och är väldigt fint med.

Tinzi>> ja skönt när man börjat komma en bit på vägen med trycksaker och planering så.

sen är det väl just det vad man ska fylla festhäftet med, ordning och skriva lite om varje gäst som nog kan ta lite tid känner jag.

• Fenixx

paradis>> och jag som gått och hoppats att ni kanske kunde fått till det nästa år.
    men vad bra att ni pratat igenom det lite... den som väntar på något gott.

• Fenixx

Ananias>> bättre för mycket än för lite.
    nä men det måste vara jättesvårt som du säger..visst billigare från danmark/tyskland, men köper man från systemet så får man ju lämna tillbaka oöppnade...

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5